Koop vraag

Hoi Bibo,

Welkom op HF! Op HF is iedereen heel erg lief en betrouwbaar natuurlijk :wink:

Nee, grapje. Het is en blijft een forum op internet, waar iedereen zich kan registreren. Je krijgt verkooprechten na een bepaalde tijd rondhangen en posten. Het is dus redelijk vertrouwd. Over het algemeen kun je goed vertrouwen op de verkopers, en zijn ook altijd extra eigen foto’s te krijgen.

Nep is hier verboden en wordt streng op gehandhaafd. Het wordt dan ook niet aangeboden*

  • In ieder geval niet in de afgelopen twee jaar dat ik hier zit. Biedt uiteraard geen garanties.

En bijna iedere verkoper heeft een eigen topic in het ervaringen met verkopers gedeelte. Maar iemand moet de eerste zijn die blind koopt he…

Veel plezier met je zoektocht. Mocht je hem binnen HF niet vinden en ergens anders wel, post gerust een linkje naar de advertentie op te kijken of hij echt is. En zoals altijd: if it sounds too good to be true, it probably is… En: if you buy peanuts, you’ll get monkeys

2 likes

Dank u voor tips en truck.
Ik ben vrij nieuw hier,maar had altijd respect voor u HF leden.
In heel korte tijd had ik een aantaal horloges al gekocht.
Maar de Tudor had ik past op HF ontdekt een pracht van horloge.

Hier zijn ze:

4 likes

Verkooprechten heb je vanaf level 3. Dat zijn bijna 480 leden. Wellicht dat er nog wat leden zijn die na de migratie ook met level 2 kunnen verkopen, maar 10000 zullen het er niet zijn ;).

1 like

Nope, level 2.

1 like

http://www.horlogeforum.nl/t/horlogeforum-nl-en-de-trust-levels-hoe-zit-dat-nou-eigenlijk/60346?u=yvdhaak

In de FAQ staat level 3.
Ik ben zelf deze week naar level 3 (normaal) ‘gepromoveerd’. Nu kan ik posten in de horlogemarkt, voorheen als level 2 (lid) niet.

Anyway. Lekker boeiend eigenlijk —> On topic

1 like

Toch is het level 2 :smile::+1:
Verandervoorstellen

1 like

Het is toch bij wijze van proef op level 2 gezet?

Waar kan ik mijn level zien?

http://www.horlogeforum.nl/users/bibo/activity

Op je persoonlijke pagina en dan klikken op ‘Uitklappen’ :slight_smile:

Net gekeken. Uha nog geen level lid only.
Het duur nog even.

Wel degelijk ontopic. TS vraagt hoe veilig het kopen hier is. Met 10.000+ leden die kunnen verkopen is in het algemeen niets te zeggen daarover. Daarom moet je je huiswerk doen. Zie wat @pverstraten hierboven zegt.

1 like

Hoeveel mensen er kunnen verkopen is zeker on topic, helemaal eens. Discussiëren of verkopen bij level 2 of level 3 kan niet. Het laatste wat ik daarover wil zeggen is dat het niet duidelijk is :wink: De werking van het forum is blijkbaar anders dan dat het beschreven is. Zie mijn opmerking:

Ik ben vanwege een (vrijwillige) ban teruggezet van level 3 naar level 2. Ik heb gekeken of ik nog kon verkopen en dat ging gewoon. Andere mogelijkheden van level 3 kon ik niet meer (topictitel wijzigen). Ik heb nu sinds kort weer level 3. Ik kon in level 2 en level 3 gewoon horloges aanbieden

Volgens mij komt dat in jouw geval omdat je voor de migratie al kon verkopen.

Nee, dat is absoluut niet het geval. Denk je ook niet dat leden die hier langer rondlopen, beter weten hoe het forum werkt?

2 likes

Vanaf level 2, verklaart ook de toename in aanbod en diversiteit

2 likes

Dat zal ongetwijfeld zo zijn. Ik geef alleen aan dat het niet duidelijk is.

Ja dat is hij nu dus aan het doen.

1 like