Laat het horloge van je kid(s) zien!

Mijn zoontje van 9 draagt een G-shock

Gr Pieter

Wow, lijkt erop alsof de G-shock jouw zoontje draagt :wink:

Is dat hip tegenwoordig? Wat is een echt jaren 40 stijl horloge voor hem?

Mijn opa had ook een bijzonder horloge. Een casio met een piepje en een lampje. Echt een lampje om het lcd schermpje te verlichten.
Dit was jaren tachtig hé. Dus dat was toen heel bijzonder.

Dat maakt niks uit hij draagt hem elke dag en vindt hem mooi.
Mijn andere zoon van 15 pakt altijd de GA100

Gr Pieter

Hij is zùlf de trendsetter! Ik denk een jaren 40 horloge
 :smile:

Ok er komen er regelmatig wel voorbij hier. Zal ik een seintje geven als ik toevallig een leuk jaren 40 klokje heb?

Misschien vind hij deze 38mm Ø Sekonda wel wat qua 40er jaren style
komt wat mij betreft behoorlijk dicht in de buurt.

grt. Gerard

Yep, maar om een of andere reden vind hij goudkleur leuker. Het heeft ook geen haast
 :grin:

Ik weet niet of hij er momenteel geld voor over heeft, volgens mij niet, is met andere dingen bezig, en ik heb hem zijn vorige 2 (waarvan de eerste de Citizen die te koop staat) en de Casio ook al gekocht, Vind het voorlopig wel weer welletjes. :grimacing:

Hij is 5 en kan nog niet echt klok kijken, maar af en toe vind hij het stoer om een hele oude horloge (Lorus) van mij om de pols te doen.

7 likes

3 likes

Hier de klokken van vader en zoon Hensen :smile:

3 likes

Vandaag aan mijn zoon van 9 gegeven. Voor z’n rapport. Tijdje terug al overgenomen van een forumlid. Bijna 10 is 'ie, dus time for some serious time 
 :slight_smile:

8 likes

Voor kerst aan m’n dochter gegeven die 18 werd. Een Swarovski Octea.

Ze was er erg blij mee.

3 likes

Ik heb dus vier dochters. De jongste (3) heeft een piepklein Remova handwinder horloge die ze soms draagt naar de peuterspeelzaal, vooral omdat ik dat grappig vindt. Dit zijn mijn andere drie meiden, van boven naar beneden (14, 13, 11); Pontiac handwinder van overgrootmoeder, Oris handwinder en Seiko quartz. Voor de gelegenheid draag ik een Omega Constellation 2852-4SC.

10 likes

Schitterend! :thumbsup:

Prachtig!

Prachtig om te zien dat het kennelijk toch in de genen zit. Oftewel: erfelijk, besmettelijk maar o zo leuk!

Tag van mijn dochter


5 likes