Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Altijd even naar de toerentellers kijken :wink:

2 likes

:cold_sweat::crazy_face: :relieved:

1 like

Stop nou eens met deze te postenā€¦ Ik kan er niet meer tegenā€¦ :weary: :heart_eyes: :smile:
.
.
Prachtig!

1 like

:joy::ok_hand: sorry hoor, hij is gewoon te goed! Nog steeds geen gevonden?

1 like

Deze lijkt er op. Met datum

2 likes

Ach, even andere prioriteiten gehad en wat rust in de algemene basiscollectie gebracht, dus ook niet echt actief gezocht. Maarā€¦ Het is nog geen 31 december 2020. :wink:

1 like

Dat heb je goed gezien de 2 achteraan voor deze reeks is inderdaad de datumversie :face_with_monocle:

2, 5 en 8 voor datum vaak. 3,6,9 voor dag/datum. 0 en 1 vaak voor time only.

1 like

@whisky

Waarom niet deze ipv de 225? Imho is deze kast toch wel een stukje mooier en is mooier naast de GS die je al hebt want die heeft volgens mij ook de andere kastvorm.

3 likes

Niks mis met de plaatā€¦

image

(plaatje van internet)

5 likes

Aankomst net binnen de tijdā€¦
SBGW001 uit 2003.
Maar ditkeer heeft Timepeaks (waar ik al een stuk on 8 horloges gekocht heb) de bal serieus misgeslagen. Geleverd zonder documenten en doos uit de beschrijving, maar belangrijkerā€¦ De seconden hacking op dit horloge schijnt niet te werken.
Erg teleurstellend. Ik hoop dat ze dit op een gepaste manier rechtzetten.

12 likes

Even los van deze problemen waarvan ik hoop dat ze worden opgelost vind ik dit een prachtig horloge.
Nu weet ik dat je best forse polsen hebt dus ik ben benieuwd hoe deze 37 mm op je pols uitziet.

Daarnaast een heel prettig uiteinde en een goed begin van het nieuwe jaar.

2 likes

Haha bedankt voor de wensen. Insgelijks!
Ja het horloge zelf is fenomenaal mooi.
Wel iets kleiner als verwacht. Ik dacht hetzelfde effect te hebben als de 44GS maar visueel draagt ie kleiner.
Ik zal nog wel een wristshot posten.

1 like

De like was voor de prachtige foto! Niet voor de teleurstelling van de levering die niet volgens afspraak is natuurlijk!

Wel balen dat het fout gaat, hopelijk wordt het goed opgelost voor je.

Deze foto toont wel weer aan waarom een deze variant met deze wijzerplaatindeling zoveel mooier is dan een 231.

2 likes

Prachtig. Blijft voor mij nog steeds dƩ mooiste Grand Seiko. :ok_hand:

Hopelijk lost men het probleem netjes op voor je. :+1:

1 like

De sbgw031 was mijn eerste GS en die vond ik ook kleiner overkomen dan de 4522 of de sbgv011 die ik nu heb en die ook beide 37mm zijn (meen ik). Toch heb ik nog altijd spijt van de verkoopā€¦ :slight_smile:

1 like

Balen! Maar als ik deze weer zie, ik kocht hem in 2007 Grand Seiko

denk ik ā€œwat bezielde me om hem te verkopenā€¦ (aan ons aller @vierport (goede jaarwisseling Paultje!!)), blij dat ik de sbgw231 terugheb.

Toch, aan jou, enjoy deze pracht GS!!

3 likes

Snowflake

16 likes

Wellicht dat ze deze ook hebben volgende week. Wie weet. Djeez t word nog lastig zoā€¦ Thanks for the tip

1 like

Ik dacht net aan de Snowflake. Die dailā€¦ Zoooooo mooi.

En heb even een vraag. Weet iemand waarom net de SF gekozen is als uithang bord voor GS? Bedoel eigenlijk alle ads die ik zie in bijv de Duitse horloge bladen staat de sf bij de gs advertentie.

2 likes