Laat je (/een) Grand Seiko zien

:rofl::rofl: Exact

Maar dan in de G(rand) S(exy) Pink Lady :rofl:

2 likes

:rofl:Ja dat is nog beterā€¦iedere ochtend.

1 like

Lekker GSā€¦ Brengen ze me een blauwe HB uit. Had ik dat eerder gewetenā€¦ :see_no_evil:

Ik vind die roze springdrive wel wat hebben. :heart_eyes:

1 like

Top adres voor Grand Seiko, en misschien is de kortingscode van het H.F diner nog steeds geldig?

10% toch?

stttt. Meester geen idee of dit nog kan, maar zou u uw licht willen laten schijnen over dit probleem?

Denk dat ik die IWC gasten toch nog even wil lastigvallen.:innocent:

Vandaag bij van Hell in Amersfoort een aantal modellen gepast en huiswaarts gekeerd met wat boeiend leesvoer.

Wat betreft de horloges, prachtig afgewerkt, zowel de kasten, wijzers als dails. Wat mij echter opviel was de leegte en onbalans van de wijzerplaten van de Quartz modellen door het ontbreken van en loge/tekst op de onderzijde van de dail. Voor degene in het bezit van een GS Quartz, is dit gewenning of wordt het doorsparen voor een automaat? :sweat_smile:

6 likes

Het ligt ook een beetje aan de kleur van de wijzerplaat. Uitgerekend die je om hebt, heb ik om de reden die je noemt verkocht. Een zwarte of blauwe daarentegen gaat veel beter.

1 like

Is day de sbgx263? Zit ik naar te kijkenā€¦ Heb nu de blauwe SBGX265, gaat waarschijnlijk naar mijn pa. Schitterend, maar heb al zoveel blauw. Het geeft juist rust op de dial. En door de geweldige afwerking valt mijn blik continu op de wijzerplaat, wijzers en vooral indexen! Daarbij draagt hij fan-tas-tisch!

9 likes

Dank allebei! Ja ze dragen fantastisch, zowel de 40mm als de 37mm passen prima op mijn platte 17cm polsen haha.

De blauwe op onderstaande foto heb ik ook gepast, verrassend genoeg deed die tint blauw het voor mij niet.

Misschien toch gewenning dus mbt de wijzerplaat. Zwart hadden ze alleen in mat, ik zal over een tijdje nog eens binnenlopen daar de voorraad continue wisselt.

3 likes

Vroeger stond er Seiko en Grand Seiko, die waren inderdaad meer in evenwicht.

Het is eens iets anders dan de teksten die Rolex en Tudor er allemaal opzettenā€¦

Dat is zo. En er valt zeker wat te zeggen voor het alleen noemen van Grand Seiko. Nog maar eens goed laten bezinken.

1 like

Misschien toch even naar Rotterdam.
Veel grotere keuze en wellicht nog de speciale H.F diner deal :sunglasses:

Haha ja als het een GS wordt ga ik zeker even langs brunott. :innocent:

1 like

Minder is meer.

1 like

Ook wel wat saai

Onleesbare tekst isā€¦ tsjaā€¦ ehh,
vervuiling van een prachtige sunburst

Er hoeft geen boek op te staan, maar een klein beetje text mag wel :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik zag dat op de sbgc231 een stalen band met micro adjustment zit.

En hier op YouTube vanaf 1.07 : https://youtu.be/YFA8sygPLec

3 likes

Welke onbalansā€¦:smile:

11 likes