Laat je (/een) Grand Seiko zien

10 likes

Fantastisch mooi. :ok_hand:

@Mako ā€¦ beauty! :ok_hand: (een oude bekende :heart_eyes:)

1 like

Thanks.

Kom maar weer door met de jouwe!

1 like

Zekers! Overmorgen is ie binnenā€¦:ok_hand:

1 like

Goed bezig Daffie. Ben weer benieuwd naar je relaas en fotoā€™s. :+1:

1 like

Thx :+1: Fotoā€™s zeker maar geen verhaal deze keerā€¦zoā€™n beetje alles is wel gezegd de vorige keer. :wink:

2 likes

mooi al die pics steeds hier, maar ik ga ze niet in het echt bekijken! :smiley:

1 like

Hij is inderdaad mooi! Maar hoe verhoudt deze zich ten opzichte van de Explorer? Zijn ze aan elkaar gewaagd? Vissen ze in dezelfde vijver?

Zelfde vijver wel, maar anders genoeg om naast elkaar te bestaan. Op dit moment wint de GS het overigens.

3 likes

Als je in de gelegenheid bent, ik zou ze wel eens naast elkaar willen zien. :slight_smile: Puur uit nieuwsgierigheid, ik ben niet in de race voor een Explorer I of GS.

1 like

In weerwil van de bezwaren van de heren @daffie en @tompj vind ik het wel wat.

Die GS is gewoon een enorme bandenslet, zo blijkt. Daā€™s voor mij goed nieuws. Waarom dat voor mij goed nieuws is gaan we zien.

2 likes

Dat is zeker goed nieuws iddā€¦ook voor deze gozer. :sunglasses:

1 like

Ik zal ze eens naast elkaar op de foto zetten voor je.

3 likes

Mooi, lijkt me echt wat voor jou een GS.

3 likes

Stop eens met dit topic jongensā€¦ Ik mis mijn sbgw253 zo enorm door alle fotoā€™sā€¦ :smile:

Al zeven weken in Japanā€¦ :cry:

Dus even een ouwe fotoā€¦
d694e875c0540d43351fc9258b4b52acf45cfcb8_1_500x500

16 likes

Dat is al een poos, wat mankeerde aan het horloge?

1 like

Tsja, iets van oneffenheden/putjes op/in de minutenwijzer. Mogelijk een productiefout of corrosie. En, what can be seen, canā€™t be unseen.

Vervolgens samen met de juwelier alle aanwezige GS-sen met loep gecontroleerd. En, helaas die hadden het allemaal niet. Dus er ontstond wat lichte paniek en hij is linea recta, na nog even een tussenstop bij Seiko NL, wat eh, niet echt wat zinnigs opleverde, maar alleen maar erger maakte, richting Japan vertrokken.

Niets dan lof voor de doortastende juwelier overigens, want ik wordt netjes op de hoogte gehouden. Er is echter nog niet echt zicht op wanneer hij terug komt.

Ik heb hem als aandenken uit de nalatenschap van mijn vader gekocht. Die overleed 24 oktober vorig jaar, dus ik hoop dat hij dit jaar dan wel terug isā€¦

6 likes

Wij hopen met je. Die wil je om verschillende redenen niet te lang missen.

4 likes

Vandaag voor het eerst de wereld van GS betreden. Eerste indruk, WoW! Fotoā€™s met de iPhone x dus krijg de werkelijke indruk niet helemaal vertaald.

34 likes

Heel erg mooi! Proficiat :+1:

1 like