Zij doen ook custom werk voor een vouwsluiting en anders kan ik je @ko nog aanbevelen die kan ook alles voor je maken.
En @zulu had laatst een heel mooi overzicht van bandenmakers geplaatst.
Je zult het even per bandenmaker moeten bekijken. Maar je kunt vouwsluitingen te over vinden op het web. Bij Ko kun je je eigen sluiting wel laten monteren en ook de band exact op lengte laten maken.
Ik vind de zwarte ook mooi, was mijn eerste keuze ook, maar de vrouw zij, weer een zwarte…
Ik moet eerlijk toegeven, ik heb er 2 kunnen kopen aan een mooie prijs via hun bidding program, zijn modellen die er uit gaan en die je met wat geluk voor een leuk prijsje kan kopen als je bieding goed zit.
Ik koop steeds iets duurdere merken, maar enkel als ik vind dat de prijs goed zit tov de listprice.
Vooral nieuw hoor.
Niks bijzonders en pas vorig jaar serieus aan de automaten gegaan.
Heb wat kwartzen nog die ik hou net als de andere horloges die ik al had. Zit geen resale value meer in dus die hou ik gewoon.
Verder heb ik nu 2 Steinharts van 39mm die goed bevallen. De controversiële hommages dus maar zeer fijne horloges. En nog een Certina die ik in de etalage heb staan hier en nog wat op het wensenlijstje. En die hommages vind ik gewoon leuk en helpen mij om te zien wat me past en waar ik verder naar wil kijken. Sinds ik hier lid ben geworden veranderd er opeens heul veul aan je wensen en eisen
Het is blijkbaar niet zo makkelijk om voor een 21mm band een vlinderstuiting te vinden… Zal heb bandje eens moeten nameten als het geleverd is.
Van 20mm direct naar 22mm, ben wat bij ali aan’t kijken en denk eens om gewoon een volledige lederen strap te kopen met vouwsluiting 21mm, zo ben ik alvast zeker dan het past en als dat goed gaat kan ik nog altijd kwaliteit kopen.