Lelijkste horloge ooit?


Het bestaat ook nog… Wat een bocht!

6 likes

Die Rolex is toch een fotoshop grap? Of een weddenschap bij een paar werknemers bij Rolex . Ik geloof er niks van!

Dat is nou een lekkere klatser :smile:

Google eens op Bamford

idd google eens op Bamford watch department.

Kijk dat je een horloge doe modden ok. En smaken verschillen. Maar een Rolex, of dat je hem nu mooi vind of niet, heeft een zekere uitstraling van vakmanschap. Net zoals bijvoorbeeld een Rolce Royce, zo`n wagen straalt een stuk vakmanschap uit. Bamford horloges vind ik een beetje lijken of dat ik met de latex roller een Rolce Royce geel heb geschilderd.


5 likes

tenor

images

Wollah abi, welke taal is dit?

Ik ben het wel met je eens wat betreft Bamford. Het zijn knuppels zonder een fatsoenlijke creative director in dienst.

Tempus Machina is wat mij betreft de enige die het een beetje snapt, qua Rolex mods.

5 likes

Rotterdams gok ik. Doe mij een kroepiaatje of 7!

2 likes

2 likes

Aaahh we kennen lachûh toch, ik ga mooi nie meer terug naar Laren

2 likes

Ik vind eigenlijk alleen het filmpje van dat “1 day on anime”-kind sterk. De rest overtuigt mij helemaal niet. Vind ik Nederlanders gewoon heel ongemakkelijk ofzo? Zijn ze gewoon slecht?

This is my wrist 1 day talking to HanDavinci:
image
This is my wrist 2 weeks talking to HanDavinci:
image
This is my wrist 3 months talking to HanDavinci:
image

snkl41
dj
presidents

Ik weet dat je niets van de romeinse cijfers moet hebben.

6 likes

:joy: Ik moest hard lachen!

Het komt hier pijnlijk overeen. Het is geen drie maanden geweest, maar mijn liefde voor de fluted bezels is begonnen met een 5je, de SNXJ89.

Één van mijn eerste mods:

4 likes

En dan heb je ook nog de belabberde kwaliteit van een Armani horloge!

Ja die doen goed zijn best daar om in dit topic te komen :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Ik kwam via het YT kanaal ‘Just one more watch’ dit exemplaar tegen. Persoonlijk vind ik ‘m goed in dit topic passen!
image

(sorry @super maar ik kon t niet laten)

1 like

Nou ja zeg… @sanderbbb

Just wow… #sprakeloos

Les Millionnares Poseidon





8 likes