Lelijkste horloge ooit?

Serieus?? Ik vind deze best gaaf.

2 likes

Ja, ik vind hem echt verschrikkelijk. Ik heb dan ook niets met G-Shocks

Dat helpt niet nee. Maar je moet toch toegeveb dat dit by far niet het lelijkste horloge ooit is?

Stuk mooier dan menig G-Shock :wink:

Hahaha die Ice horloges zijn idd vreselijk :rofl:

Had ik ook niet, heb er ooit 1 via een ruildeal verkregen en heb er nu 3šŸ˜‚

1 like

Herkenbaar haha. Dingen die ik vandaag verafschuw kan ik over 2 jaar waarderen

2 likes

Eigenlijk vind ik dit helemaal niet lelijk.
Of ik het zou dragen is een ander verhaal :stuck_out_tongue:

Ik zat ook even te twijfelen, als kunstwerk best indrukwekkend maar als horloge kijk ik wel even verderā€¦ :joy:

Tja tempus machina , leuk geprobeerd alleen voor die prijzen zal ik echt liever andere horloges kopen.

Dit is ook nog wel even wat anders dan een G-Shock, doe mij dan maar een g-shock. Ik vind de speedy ook enorm lelijk, ziet er enorm goedkoop uit. Deze modellen vind ik dan wel weer gaaf

6 likes

Ik vind deze horloges heel mooi. Bij mij rijst nu de vraag of er een digitale stopwatch met een tachymeterschaal bestaat. Een rekenmodule die 3600 deelt door de looptijd van de chrono en de uitkomst weergeeft moet kunnen toch?

1 like

Montegrappa-Chaos-Gold-Watch
Hmm

2 likes

Krijg spontaan trek in een reep chocola.

Doet dat ding nog iets goed dan, of nietā€¦ Het is maar net hoe je zelf tegenover die reep chocola staat!

Kijk, dit heb je te danken aan een link uit een ander topic, maar dat je tot drie keer toe in je betoog Rolls Royce verkeerd spelt leidt mij erg af van je boodschap.

Overigens: Een Rolex komt op mij niet over als ā€œeen stuk vakmanschapā€. Eigenlijk is de afwerking wat matigjes voor het geld. Niet mijn woorden, daā€™s letterlijk wat mā€™n partner zei bij Schaap en Citroen.

Daarom ben ik na het passen van talloze Rolexen voor een Grand Seiko gegaan. Die stralen dat wel uit. :slight_smile:

De mod in casu is prachtig, omdat het deze Rolex laat zien waar hij thuis hoort: Ergens onder een jaren 90 Tag Heuer. :+1: Kortom: Dan liever een Link.

ik hoop dat ik hier niemand voor zijn hoofd stootā€¦ik vind zoā€™n wereldbol op je wijzerplaat echt niks :persevere:

Ik wil Invicta nomineren!

1 like

Rolex Yachtmaster 2 en de skydweller

2 likes

Deze komt ook wel een heel end in de hitlijst, denk ik

4 likes