Lelijkste horloge

Nikka :ok_hand:

watjes

You misspelled whisky :tumbler_glass:

2 likes

3 likes

Het lijkt alsof Breitling mensen op dit forum niet kan bekoren. Moet ik mij eerlijk gezegd ook wel bij aansluiten. Ik zou over het algemeen “druk en groot” als lelijk bestempelen in mijn ogen. Maar tegelijkertijd vinden anderen dat juist weer mooi.

2 likes

Heel topic vol…

Doe mij die Breitling a.s.a.p., echt wel.

Even een oproepje tussendoor.
Op dit forum kennen wij elkaar maar toch ook weer niet. De nicknames of gebruikersnamen geven ons de mogelijkheid om vrijuit over horloges te kunnen praten zonder dat er meteen ongewenste visite op de stoep staat.
Ogetwijfeld is het mogelijk om met enig speurwerk er achter te komen wie-wie is. Dat wordt echter niet op prijs gesteld. Als dat speurwerk dan ook nog door eigen leden wordt gedaan door het plaatsen van elders gevonden gegevens op dit forum, waardoor er een link ontstaat tussen de alhier gehanteerde gebruikersnaam en de elders gevonden privegegevens, dan grijp ik in.
Goedschiks of kwaadschiks helaas.

Te cryptisch? Svp niet iemand opzoeken op facebook of Linkedin en dan (delen van) zijn foto’s hier plaatsen!! :triumph:

Ik zet het ook nog wel even in off topic

16 likes

Ik zou ze alle drie graag willen hebben!

Super horloge!

3 likes

Een Rolex

1 like

Misschien weer on topic en het lelijkste horloge plaatsen? Conform de topic titel…!!

2 likes

Zo lelijk, maar toch heeft het iets
image

1 like

On topic svp

2 likes

Op zoek naar een Seiko dial kwam ik deze tegen. Ongekend. Wat haal je in je hoofd om een 7002 (heb ik een beetje een zwak voor) zo te vergallen. Het is bijna knap om zo’n slechte combi te verzinnen.

1 like

Kijk maar eens op Ebay. Daar struikel je er over.
Dit doet helemaal pijn aan je ogen.

Lijkt dezelfde aanbieder, gezien de manier van fotograferen. :nauseated_face:

Da’s een verdomd fijne…

straight from the barrel ook trouwens…
typisch voorbeeld van ‘beter goed gejat dan slecht verzonnen’ en zelf nog beter dan origineel…

1 like


BRRRRRRRRRRR :persevere:

Hublot claimt dat dit het meest waardevolle horloge ooit is in de 34-jarige geschiedenis van het bedrijf. Het kitscherige horloge bevat 1200 diamanten met 140 karaats gewicht en is gemaakt van 18 karaats witgoud. Beyonce heeft dit horloge cadeau gegeven aan haar man Jay Z voor zijn 43e verjaardag.

Ehm, je kan niet eens de tijd aflezen. Wat een gedrocht

2 likes