Lelijkste horloge ooit?

En dan bedoel ik dus echt verspilling van materiaal
Pijn aan je ogen.
S’nachts wakker worden badend in het zweet.
Uitslag op je pols.

Zo lelijk.

Voor mij? Alles van Emporio Armani.

Mies.

2 likes

daar ga ik niks over zeggen, wedden dat er mensen zijn die zich vreselijk aangesproken gaan voelen, horen/zien/ en misschien beter zwijgen>X;)

AP ROO (alle limiteds)
Hublot Big Bang in alle uitvoeringen
PP Aquanauts
Gouwe Rolexen (met steentjes op de wijzerplaat)
Gepolijste Panerai’s

2 likes

HM4 Thunderbolt van MB&F.

Alain Silberstein scoort zeer hoog

He die zijn mooi, als je pino van sesamstraat heet!

En zoals eerder al naar voren kwam, erg gevaarlijk onderwerp.
Want er zal nu vast iemand naar zijn armani zitten te kijken en zich afvragen wat er nou mis mee is? Als je hem gekocht heb omdat je hem mooi vond, helemaal niks dus!

Gr,
MB

het is nogal een subjectief iets…

wat de een mooi vindt, is voor iemand andere helemaal niets.

ik ben het alleen eens met mb: dit is toch niet leuk als je een armani hebt gekocht.

Ja, nu je het zegt. Is inderdaad een beetje een discutabele vraag. Maar ik dacht maar zo, we prijzen horloges de hemel in. Ik was ook benieuwd naar de andere kant van het spectrum.
Kan me niet voorstellen dat er nu iemand beteuterd naar zijn Alain Silberstein zit te kijken.

Mies.

Kan het even niet laten::smiley:

Ik vond/vind hem leuk, de datum bestaat uit twee schijfjes, de 24 uur aanduiding in “partjes” van 20 minuten. En toch leuk afgewerkt. Het was een aanbieding anders had ik het waarschijnlijk niet gekocht, maar voor dat geld vond ik het een leuk horloge.

Zoals ze in Groningen zeggen: wat ain nait lust, vret aander zug dik in.

oftewel: over smaak valt niet te twisten :#:smiley:

Groet
Orisfan.

1 like

Die Alain S.vind ik dan juist wel weer mooi…

Geloof dat we 't wel eens kunnen worden dat die Rolex met tijgerprint (ik heb er uiteraard geen plaatje van…) verspilling van een prima uurwerk is :slight_smile:

Groet
Mark

MarkV Schreef:

Geloof dat we 't wel eens kunnen worden dat die
Rolex met tijgerprint (ik heb er uiteraard geen
plaatje van…) verspilling van een prima uurwerk
is :slight_smile:

Groet
Mark

De veerkampies vinden hem helemaal het einde hoor!

Voor mij is dat een horloge wat hier op het verkoop gedeelte heeft gestaan… en ook verkocht is. Ik heb me er lang over verbaasd dat iemand dit zou willen hebben en in real life zal het ongetwijfeld best meevallen, als je er tenminste het postuur voor hebt. Ik denk dan aan een krachtfiguur:D

Durf het bijna niet te zeggen en bij voorbaat excuses als iemand hier aanstoot aan neemt: Technomarine Hummer:o
Ziet eruit alsof -ie door zo’n tracktor overreden is. Voor mij net zo overbodig als, inderdaad de Hummer… Smaken verschillen gelukkig.

1 like

Euh, zowat alles van BreitLING ? ? ?

Is natuurlijk erg subjectief, maar onderstaande scoort bij mij ::o (td)

http://forums.timezone.com/index.php?t=msg&goto=5271003&rid=88552#msg_5271003

Kan er maar 1 zijn (of is die al genoemd :slight_smile: )

Zenith Defy

hans

Ach beauty is in the eye of the beholder. Zeker voor de bovengenoemde modellen. Ik denk echter dat niemand deze mooi vind

Makkie!

6 likes

Ha ha ha! (:smiley:

Briljant. Ja, met die Alain kom je wel uit de kast, als je het mij vraagt. Bedankt voor de humor op de vroege ochtend! Heerlijke post!

en euhhhh, zijn Panerai echt zo lelijk…? Dan geef ik ze wel aan iemand anders cadeau… :wink:

Groetjes,

R

MarkV Schreef:

Geloof dat we 't wel eens kunnen worden dat die
Rolex met tijgerprint (ik heb er uiteraard geen
plaatje van…) verspilling van een prima uurwerk
is :slight_smile:

Groet
Mark

+1

Hier is ie dan:

Brrrrrrrr… :frowning:

1 like