Het lelijkste horloge ever?

46 likes

Als je de onderzijde lugs erbij post is het plaatje compleet en hebben we een winnaar.

Kan dit walgelijke topic mooi op slot.

2 likes

41 likes

Invicta kan sowieso uitgeroepen worden tot merk met de meeste lelijke horlogedesigns. Zie maar zeer weinig een mooie Invicta als ze al bestaan. Maar goed, schillen versmaken.

2 likes

Deze UFO verdient hier ook wel een plekje

afbeelding

17 likes

Doe je helemaal niet.

Nee, @hanse. Jij ook niet, in 2019. Want:

@Riddler claimde tenminste niet dat hij iets aftrapt. Terecht, want:

@Omemies, die trapte wat af. In 2010, mind you. Maar er waren al eerder leden die tegen zo’n onderwerp aan hadden geschurkt:

Ome @dreski door de bocht. In 2007. Poe poe.

De zoekfunctie gebruiken is een kunst. Man, man, man, man, man, wat zijn de forumleden hier toch lui.

23 likes

Invicta heeft een outlet store in Batavia Stad.
Lekker griezelen daar, met korting.

5 likes

Niet zo amenable to change he :joy:

12 likes

Sommigen niet, nee. :rofl:

1 like

horror

hinderwet vergunning aanvragen !

denk dat er een combinatie moet zijn tussen lelijkheid en de prijs. Een horloge van 100e die ontworpen is voor een ander publiek kan ik begrijpen, maar normale horlogemerken die echt iets lelijks hebben gemaakt, dat is nog veel slechter

iemand ooit die losse aflevering van top gear gezien, worst car in the history of the world? het gaat om een fabrikant die beter moet weten terwijl het een dure auto is, vind ik ook erg van toepassing op horloges

3 likes

9 likes

Dit is wel een bijzondere toevoeging aan dit topic…

Het kan je smaak niet zijn
maar in mijn ogen is dit horloge juist heel neutraal…

5 likes

45 likes

Nou je kunt ook overdrijven…

Kanshebbers wat mij betreft

2 likes

Uiteraard is het een kwestie van smaak. Maar hoe kan het anders in een topic dat over mooi of lelijk gaat? Er staan de nodige horloges in dit topic die ik mooier vind dan deze Tudor :sunglasses:

3 likes

Deze is gaaf.

Maar ik zie niet veel om de pols hangen, of durven de meesten het niet.
:face_with_hand_over_mouth::innocent::rofl:

1 like