Zo die is lelijk zeg!

Dit kwam ik op ebay tegen. Er wordt niet veel voor gevraagd maar ik zou er mijn hond nog niet mee laten lopen. Bah!

kruising tussen een Omega, Submariner en day-date. Hoe verzinnen ze het?

is de kermis in de stad?

nou alleen nog een flink aantal gouden kettingen, een pinkring en een coupe soleil met matje in de nek en het beeld is compleet !!!

Misschien leuk om er een langer draadje van te maken. Als iemand een nog lelijker holroge vindt post hem dan ook even.

En die dan?

Die heb ik gekocht…

3 halen 2 betalen, wie maakt me los :smiley:

Wat is dat zeg? Zeldzaam lelijk.

Dit heeft ook wel wat…

Dat is een zeer zeldzame Luguhr, gemaakt door Mondaine (voor een supermarktketen?) in een oplage van 500 stuks (of 200 of 1000?), ontworpen door de Zwitserse kunstenaar Bernhard Luginbühl http://de.wikipedia.org/wiki/Bernhard_Luginbühl. Hij heeft 3 verschillende “stukken” gemaakt, ik heb er twee. Wie helpt me aan de derde??

Ze zullen dus wel een aardig prijsje hebben. Wat heeft je bewogen om hem aan te schaffen? En vindt je hem mooi?

Ik zie hier toch wel wat unieke horloges voorbij komen, zeg! :smiley:
Wordt het niet tijd voor een uitverkiezing ‘het lelijkste horloge van 2007’? :smiley:

Plaatje komt bekend voor :slight_smile:

Groeten,

Stefan

Herken ik hier ook niet een vleugje Ulysse Nardin ?!?

Groet
Mark

die bedoel ik

Het enige nut dat ik er in zie is dat hij ervoor zorgt dat de rest van Henrik’s collectie er (nog?) beter uit ziet :slight_smile:

vanwege het bling-bling uiterlijk, het samenraapsel-gedoe en kitschgehalte vind ik die van dreski nog steeds de lelijkste. wie biedt meer

Dan ken je mij collectie niet!
:smiley:

Een Seamaster met rode wijzerplaat, gadverdamme.

Met een rode leren sportband is ie nog wel te pruimen.