Lelijkste horloge ooit?

JAAAhh… Dat is 'm…
WOW!!!

4 likes

Vahalis Schreef:

http://www.coolthings.com/wp-content/uploads/2010/
02/uglyrolex2.jpg

Ach ze kan het hebben.:slight_smile:

1 like

Oeh bah! >X

(td)

Ik denk dat deze (jazeker, uit eigen collectie :D) ook hoge ogen scoort!


't Is op de foto niet te zien, maar de plaat is groen met ‘fonkeltjes’ (gemalen glas?) erin.

Groeten,

Martin

Plaatje van de rolex luipaard versie hoeft ook niet hij staat bij mij nog op mijn
netvlies gebrand.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Zou de bedenker nog in dienst zijn bij rolex!

Ben benieuwd.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

MartinB Schreef:

Ik denk dat deze (jazeker, uit eigen collectie :D)
ook hoge ogen scoort!
http://i376.photobucket.com/albums/oo208/martin_ns
pm/Chin_60_mil_4.jpg
’t Is op de foto niet te zien, maar de plaat is
groen met ‘fonkeltjes’ (gemalen glas?) erin.

Groeten,

Martin

Prachtige Chinese Kitch. Mooi van lelijkheid. :smiley:

Ben het met je eens Arie!

Wie bepaalt of iets mooi is of niet?..:S

Alle “gouwe” nepperds, al dan niet net kiezelsteentjes. Vooral die met een fatsoenlijk uurwerk erin. Als iemand nu beteuterd kijkt, helaas, geen medelijden.

(:d

Past wel bij haar make-up, armband en mEEEgaring

MarkV Schreef:

Geloof dat we 't wel eens kunnen worden dat die
Rolex met tijgerprint (ik heb er uiteraard geen
plaatje van…) verspilling van een prima uurwerk
is :slight_smile:

Groet
Mark

Van alle klokjes die zijn aangedragen, zitten er een hoop tussen die niet mijn smaak zijn. Die Siberstein of zelfs een hoop Swatches vind ik te druk en kleurrijk. Maar van die Rolex krijg ik echt kippevel. Het verkeerde soort uiteraard! Misschien dat ie past bij een Doutzen in weinig onthullende luipaard lingeriesetje op een fotoshoot. Maar als ik 't klokje gewoon zo zie… brrrrrr

Alles kan erger :

En helaas uit eigen collectie

Yo , Manu .

3 likes

Omemies Schreef:

En dan bedoel ik dus echt verspilling van
materiaal
Pijn aan je ogen.
S’nachts wakker worden badend in het zweet.
Uitslag op je pols.

Zo lelijk.

Voor mij? Alles van Emporio Armani.

Mies.

Vind sommige wel meevallen kwa design. Een hoop zijn volgens mij geinspireerd op andere bekende modellen. Deze vind ik wat weghebben van een Cartier Tank of Baume & Mercier Hampton

Denk je alles gehad te hebben, kom je zoiets tegen op marktplaats.http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/horloges-heren/379008197-gouden-heren-horloge-vol-met-schitterende-steentjes.html?return=eJwdzE0KwjAQhuG7CHZn26T%2BpgTRlWtvENrRBNNkyIwgind3Kszieb%2FFOKPMJ5i2J6PbtVkQuDL43jOjaZpHRkj15MqDMTrHVKfYUIDiRkgrOXZEkBqfS8x3oJWHIjmofadqz1M8vqJV1UiW87I7qWV3jmrGXm9n67%2B7%2F87id0Ah3UaSEOE8toJJ9lN6TlDCIJkpSOsq3OU74tO2FVpdYSYe8gh2s9scrpdF%2F%2F0BrwBF1A%3D%3D&fta=eNo1lEtu4zAMhu%2FiRdYU9aSM7LuaxVygkCUqEyBtjDrtBFP07iOHzCqfxcdPUmJKjvl7yylPnx%2BX169y2aZ5y%2BTydL8czaFtx9s1m%2FliskkY5guOXzu%2Bb%2FnfeZ233rY8r7cM89ua3z%2Ff%2BONc5%2Bt2zng4n0b8un4e4bAe8bBet1u9Nj766On3y64yRNZy4mke7uPT5uncRD6aPDlXY4rN3Q12V9jx3QTXa7LLDoDgaUAqXCrejbfoUk%2FjJIJzoe4mR4RhAMW0LFaAGgjEuggEYoXiFaJGBdsEfKwCFvQEo%2BZBSALAYopcFOqCAlS7gAt75kDFVIkKfpEyAlZRDwYEPPukgEagdafgJMqTFuaL9uULkZq6QgR1tiR9eXxmNkV6dwwiMWYu6m7RcJeSmpK1CkZEXdT5OCRRt7VIhTbFKOC0L4tGElpTJA9yEx9sIIPCqoPCBSQPPudjul6TCQwKdj%2BxnesifY1HoM5o1Nl0dTYkogaiZIaWpB4gJw1CIFEHDxIOzkrxYH1TAI0yVqOgP0RDZ%2Bkr9BaKAgSBYqJCVR%2FiLhBRTaE9YX%2BZfrTFqHncUwJJowAfVxCYGwksngWKNwIklxI41T2P5wVkzoFjVVMsT4iaJ8jKBPbyxnZQLUvqA6wSsGg4pMeLCq3JswktVadQaN9pM9b7dl1L214v%2FH66%2FdnXPu3Lnqe3cn%2Fd%2FwnG8rdMdhxinsrfaf6l%2BDXNJUP%2B%2Fvn5D9JMSJM%3D&fta_ind=51&fs=1
Ik kan me toch niet voorstellen dat er wereldwijd ook maar 1 van verkocht gaat worden.

Ach, er zijn altijd wel mensen die van bling houden… en anders kun je er altijd een bepaalde ‘horloge-sport’ mee beoefenen. :wink:

Hoi,

Wel lachen dit topic.

Ik hoop wel dat mijn vader dit niet leest.
Vorig jaar voor zijn 83ste verjaardag wilde hij nieuwe klok voor door de week.
(ik weet nu vanwaar mijn belangstelling komt 8-))
Hij wilde voor de verandering een rechthoekige, dus wij samen naar de juwelier.
Best wel modern hoor die lijn van Armani, en met de best wil van de wereld niet structureel lelijk te noemen. Tenminste, die exemplaren welke wij hebben gepast. Hij heeft wel voor een wat ingetogen model gekozen.
Stond em perfekt, en we hebben wel schik gehad met uitzoeken. Ik vond het grappig te zien hoe de uiteindelijke keus tot stand kwam, en ik was het er ook wel mee eens.

Smaak is en blijft subjectief natuurlijk, het is alleen niet zo handig om nu direkt alles van een bepaalde fabrikant over één kam te scheren.

Met sommige Rolexen of Breitlings wil ik nog niet dood gevonden worden, zo lelijk zijn die. Maar dat wil niet zeggen dat alles van die merken nu lelijk is?
Ik vind een oude submariner echt wel supermooi hoor :smiley:
En voor een ingetogen Breitling ben ik heus wel te porren. Het is juist de kracht van een fabrikant dat ie ieders smaak kan bedienen :sunglasses:

A.P. en Hublot hebben vooral in the States heel opzichtige en spuuglelijke modellen van pure wansmaak in de collectie. Louis noemde me daar wel een paar op die ook mijn smaak beslist niet zijn. Toch wil ik best wel een Hublot hoor, er zijn een aantal minder opvallende en ingetogen modellen in het verleden gemaakt, die ik helemaal fantastisch vind. Bijkomend voordeel voor mij is ook de maatvoering van dat merk, rond de 40mm en ietsje meer.

De tendens op dit moment lijkt groot, opvallend, (soms beetje wansmaak erbij), en vaak ook van: kijk mij nou klokken. Ik laat het rustig allemaal aan me voorbij gaan, het waait wel weer over :wink:

Wat ik minder/lelijk vind in algemene zin:

Gouden randjes.
Drukke wijzerplaten.
Enorme kasten, formaat keukenklok.
Grote “oren” rond de kroon.
Afgekapte cijfers.
Grote datumloupe.
Sommige croco bandjes.
Zwabberbandjes met speling van staal, brrrr.
Steentjes.
Rosegoud.
Matzwarte kasten en bandjes.

Dat is wel genoeg…

Groet,

Nico.

1 like

Nondeju, wát een monsterlelijk ding ::o
Die heeft “gewonnen” wat mij betreft.

Wie denkt zoiets nu uit, én behoudt zijn baan?

Groet,

Nico.

Nico den Haak Schreef:

Maar dat
wil niet zeggen dat alles van die merken nu lelijk
is?

+1, maar het kan zijn dat een bepaalde stijl van een maker je niet aanstaat. Zo is het typerende van Alain Silberstein horloges dat ze vrolijk gekleurd zijn. Voor zo ver ik weet, zie je in alle modellen de kenmerkende kleuren rood, geel en blauw terug. Dat is niet mijn pakkie an, en dan vind ik het al snel niet mooi om te dragen.
Je opsomming van elementen vind ik daarom helemaal top. Een duidelijke weergave van je ‘anti-voorkeuren’.

Daarnaast kan het zijn dat een bepaald merk sommigen totaal niet aanstaat, dat zodra ze het merkje zien het hele horloge al is afgeschreven. Al is de rest nog zo mooi.