Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Hoezo?

De verkoper komt met een heel verhaal dat hij gescamed was. Aangezien de recensies die hij heeft ontvangen is er iets gebeurd, daarna kreeg ik een foto van een stapel aangetekende bonnen met track & trace codes

Allemaal erg vreemd.

1 like

Hahaha ik ben wel benieuwd naar het hele verhaal!

1 like

Ik geef na werk wel een update over de situatie.

1 like

Dit is echt een heel vreemd verhaal, het is geinig om een beetje dat contact te leggen inderdaad. Maar pas op dat je er zelf niet benadeeld uit komt! Want er is sowieso iets niet aan de haak hier.

Lees eerst even dit voordat @Jur er naar moet kijken Marktplaats waarschuwingen topic (beheersmaatregel)

1 like

Ik heb besloten om de aankoop te eindigen omdat het iets te ver weg is om even langs te rijden, de koper vindt ophalen blijkbaar niet erg neem daar je voordeel mee.
@Chlorophyl
@anon21944355
en hier het rest van het verhaal

1 like

Als je langs mag komen wat voor rare transactie gaat het dan worden?

1 like

Transactie in natura. :zipper_mouth_face:

4 likes

via Ibood (of het interessant is geen idee, maar mocht dat wel het geval zijn doe er je voordeel mee)

1 like

Ik denk dat de verkoper wel eerlijk is; gaat voor bezoek aan huis en stelde niet eens voor het horloge op te sturen.

Had het horloge wel willen kopen maar Wolvega is een eind rijden en 4 uur in de auto is wat véél! :thinking:

Zou aanraden foto’s van het horloge te vragen op een bepaald tijdstip als je de reis richting noorden de moeite waard vindt of wél enigszins in de buurt woont!

1 like

Precies

Voor mij niet. Wellicht ben ik er morgen nog.

2 likes

Go for it! :sunglasses:
Maar wees kritisch en voorzichtig!

Als je vandaag nog vertrekt vind ik het toch nog wel een hele rit.

Op t fietske. Scheelt de benzine kosten ook nog eens :smirk:

1 like

Woon om de hoek en kom er dagelijks langs, mocht ik wat kunnen doen pb me dan.

1 like

Ik heb er zelf geen belang bij.

https://www.groupon.nl/deals/heritor-automatisch-horloge-7?utm_source=&utm_campaign=UserReferral_ma

Mensen bekend met dit merk? Van €1610 voor €139 :open_mouth::open_mouth::open_mouth:

Je gelooft het zelf toch niet mag ik hopen ? :thinking:

1 like