Leve de nato!

P.s. Tim, op je Speedy vind ik hem cool maar de andere horloges zouden m.i. gebaat zijn bij een lederen band :wink:

1 like

Ik heb ook wel een paar nato’s maar als ik eerlijk ben knip ik ze op twee plekken waarna ik ze dichtbrand… voor mij dus niet echt een product dat ‘af’ is :stuck_out_tongue:

1. Korter maken. Goed, dat ligt aan mij.
  2. Andere stuk er helemaal af knippen, zodat hij niet 2x maar 1x onder het horloge door loopt.

Much better :ok_hand:t2:

4 likes

Hier word ik helemaal niet vrolijk van.

Je vergelijking gaat best goed op, daar zouden ze misschien ook wel wat kunnen wegsnijden :joy:

Leuk om te horen Tim.

3 likes

Je bent erelid van m’n anti-NATO(banden) clubje…

2 likes

Ah, een one-piece bandje dus!

1 like

Hoi Dao,

Het volgende youtube-filmpje toont 3 manieren om je nato te gebruiken: https://www.youtube.com/watch?v=7JE8UmxYp0c

Bij de derde manier loopt de band 1x onder het horloge door en zit het dikkere gedeelte onder de pols en niet aan de zijkant. Dit maakte het dragen van de nato voor mij eerst acceptabel en nu zelfs plezierig.

Groet, Tim

1 like

Ha, heb ik ook wel eens gedaan maar deed het voor mij niet. Het voelde alsof alles onderop je pols gepropt werd, klopte voor mijn gevoel niet. Ik heb ook smalle polsen, dat scheelt.

Dus dan beter de schaar erin :+1:t2:

1 like

Ik ga een filmpje maken waarin ik met een NATO-band:

• Een vuurtje in stand houd;
  • Een kat wurg;

:wink:

2 likes

Best leuk hoor, al die kleurtjes.
De dubbele flap gaat er standaard af en het nylon moet zo dun en zo zacht mogelijk.
Prettige gedachte dat je je horloge niet kunt verliezen, en water is ook al geen probleem.
Op mn duiker gaat de one strap/nato er toch weer af. Er komt een struisvogel aan…

Ik ga even in een hoekje staan huilen.

Maar … zolang jij het maar mooi vindt! :+1:

Ik heb zojuist mijn allereerste twee nato’s besteld. Ik klik door naar het forum en direct controverse over nato’s. Dit is occult :ghost:.

4 likes

Niks van aantrekken.

Ik raad je aan de nato als volgt om te doen. Groet, Tim

6 likes

Een beetje zoals te kleine schoenen kopen en dan maar je tenen krullen om ze te kunnen dragen.
Na een tijd weet je niet meer hoe het was om comfortabel passende schoenen te hebben en accepteer je het.
Even serieus, een nato is leuk op een goedkoop sportief klokje, niet op een Omega of Rolex.
Een Ferrari zet je ook niet op een goedkoop chinees bandenmerk.
İt’s just not done

1 like

Ik wissel regelmatig bandjes.

• mijn rolschaatsen onder bind
  • een regenpijp aan de muur monteer
  • een slagaderlijke bloeding verbind
2 likes

Zo zie je maar! Die nato’s zijn multifunctioneel!

Verbranden is tot daar aan toe, maar wat kan die kat nou doen aan jou aversie tegen NATO’s…. Arm beest.

2 likes