Dood aan de NATO

Nou ja, aan de NATO band dan. Vaak geprobeerd, nooit gelukt. Een massa ijzerwerk en te veel zweterig nylon om comfortabel te zijn. In leer veel te dik om lekker te dragen. Haalt alle aandacht weg van het ontwerp van het horloge. Voegt niks toe behoudens een oplossing voor hen die de fijne motoriek missen voor het hanteren van een bandenwisseltooltje.

Perlon, one-piece, leer of staal, beter dan een NATO zijn ze allemaal!

Uw mening wordt gewaardeerd (maar mogelijk weggehoond).

24 likes

Integendeel.

2 likes

:clap:

1 like

Mijn ding is het ook niet. Als tijdelijke oplossing prima, maar ik stoor me ook aan het ijzerwerk en teruggekrulde flappen.

1 like

Onlangs dezelfde conclusie getrokken. Staal, leer en soms rubber voor mij

Misschien is ā€˜in de prullenbak metā€¦ā€™ een wat prettigere zondagse titel :wink:

1 like

Heil Nato! Eindelijk een band die ik kan kopen zonder eerst nauwgezet te moeten meten dat die rond mijn pols past!

4 likes

Sinds wanneer ben jij genuanceerd?

4 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

9 likes

In de prullenbak met betutteling!

2 likes

Jaā€¦Ik zag ook meteen zoiets voor me.

Ook geen fan van de banden trouwens. Heb er eentje in canvas, die is wel OK qua comfort; maar veel te dik.

3 likes

Wel mee eens, dat gefrut om nato door al die ringetjes erdoor en weer terug te prutsen met als resultaat een grote frot aan een kant van je pols.

groetjes Lenno

2 likes

Vrouwen waarderen mij om andere zaken dan een fleurig gekleurd stukje nylon. :wink:

Verder luchtig bedoeld zondagtopic (met prikkelende titel) hoor, zolang de NATO band maar een snelle en oneervolle dood sterft.

2 likes

Mannen gaan voor staal, en niet voor mislukte tie wraps

8 likes

(smakelijke) haha :slight_smile:

Oeh. Eindbaas. :thumbsup:

3 likes

Als je de korte kant van je NATO onder je pols langs doet, zitten ze veel beter en heb je ook niet die hele kermis van ringen en omgevouwen flapjes aan de zijkant van je pols.
Hieronder even zonder head want ja, bandentooltjesā€¦ :wink:
Niet dat ik de grootste liefhebber van NATO ben, maar deze manier van vouwen draagt wel wat bij aan de draagbaarheid.


Heerlijke die nylon bandjesā€¦ Hoewel zulu boven nato prefereerā€¦

Drogreden. Je polsmaat is redelijk constant. Bandlengtes zijn veelal vermeld. Gemakzucht is een prima drijfveer, als je YouTube ā€˜vloggerā€™ wilt wordenā€¦

Ik hoop dat je vanaf nu op de ā€œno fly listā€ staat :smiling_imp:

1 like