Het mooie van een Nato.

En dit is een single pass

5 likes

Ik kan zeker niet ontkennen dat dit er goed uit ziet ik denk misschien te conservatief haha maar ja aard van het beestje.

Dat extra flapje dat je kan terugvouwen geeft juist een beetje optisch 3D tegenwicht tegen het het wat hoger komen te liggen horloge.

En historisch gezien heeft het een functie, de band is lang genoeg om over je kleding of duikpak te knopen.

Ik kan ze steeds beter waarderen, makkelijk wisselen en zodra ze beginnen te ruiken gooi je ze in de wasmachine. Doe je niet zo snel met een leertje.

4 likes

Voor erbij is een nato perfect, niet als enige band.

Groeten
Rutger

5 likes

Toen ik voor het eerst een Nato zag / had was ik verkocht maar inmiddels draag ik ze nooit meer. En waarom? Simpel, al die vouwen zijn lelijk, er steekt een stuk uit, het horloge zit hoger… een rommeltje. En de voordelen van een nato zijn net zo belangrijk voor dagelijks gebruik als 200m WR bij Deskdiven…

4 likes

Ik haal mijn stokpaardje maar even aan…

2 likes

Dat is dus ook een beetje mijn probleem alhoewel ik niet kan oordelen over dragen maar het uiterlijk vind ik wel een ding.

1 like

Haha bandenwissel is voor mij dus ook een probleem nog nooit zelf gedaan dus word tijd omdat eens te doen.

Bracelet of Rubber altijd nummer één!

En anders.
Hook strap > Mn strap > Nato

7 likes

Ik was altijd voor staal, later had ik op een Seiko Samurai een rubberen band en deze zat verrassend lekker. Een nato vond ik er verschrikkelijk goedkoop uitzien. Maar met dit weer en op de Vostok staat en draagt het prima.

2 likes

Plenty banden tegenwoordig met quick release pennen dus daar hoef je het niet om te laten!

Ik kan nato banden wel waarderen. Met 'n beetje chique kleur geef je wat nets aan je (tool)watch zonder 'm te fancy te maken zoals met 'n nette leren band. Met hetzelfde gemak gooi je er een knallende kleur op voor wat contrast. Het werkt denk ik niet lekker op alle horloges. En als het om de look gaat maar je niet de nadelen wil genieten zoek je een 2 delige strap. Maar dat is weer niet makkelijk wisselen… Choices :slight_smile:

Sommigen kloppen gewoon heel goed met 'n nato…

4 likes

Ik zal het waarschijnlijk dus inderdaad gewoon eens moeten proberen. Voorkeur ligt voor anders dan staal toch nog wel bij rubber maar zal me er toch wat meer in gaan verdiepen.

Een Velcro strap heeft alle voordelen van een NATO maar heb je niet die lelijke flap

3 likes

Vind dit heel gaaf staan maar zo’n stuk klittenband in beeld kan mij dan weer niet bekoren

1 like

Een goedkoop nato bandje heb je al voor een tientje. Geen buil aan te vallen!
Rubber vind ik persoonlijk minder. Moet wel zeggen, geen ervaring mee. Omdat ik het minder vind :grimacing: Ik vind het te sportief worden.

1 like

Hij is op maat dus dat zie je niet.

NATO’s heb ik niet zo gek veel mee. Zulu straps dan wel weer :grin: het idee dat de band zelf geen springbars heeft om de gesp op z’n plek te houden stelt mij erg gerust dat hij echt gaat blijven zitten waar hij zit.

3 likes

Ik heb gewoon het idee dat ik wat moet gaan experimenteren en wie weet ga ik om.

Als je toch gaat experimenteren, probeer dit dan ook eens. Veel mooier om een nato zo te dragen.

5 likes

Het mooie van een nato?

Lekker dwaas doen met kleurtjes.

4 likes