Ik ben eigenlijk zeer benieuwd naar het mooie en het voordeel van een nato. Persoonlijk ben ik er niet echt gecharmeerd van maar gelukkig smaken verschillen. Ik heb het liefst mijn horloges op staal omdat ik dat gewoon het mooiste vind maar een rubber band draagt ook heel comfortabel en dat kan ik ook zeer waarderen maar bij een nato heb ik mijn twijfels dus kortom wat is het voordeel?
Als er een bandpen afbreekt blijft ie om m’n pols hangen.
Ik ben ook niet zo kapot van nato’s maar deze combi vind ik geweldig!
Ik moet je ook toegeven ziet er niet slecht uit ja maar iets houd me tegen.
Dan zou ik vooral niet te veel in dit topic kijken. Kans bestaat dat je met nato’s om de oren geslingerd wordt zometeen
Haha misschien word ik dan wel overtuigd.
Ik heb het echt jaren afgrijselijk gevonden. Inmiddels draag ik zeer regelmatig een nato. Ben het mooi gaan vinden (lekker tool) maar vooral ook erg comfortabel
Misschien moet ik het dus ook gewoon eens proberen maar ja ik moet er erg aan wennen.
Ik ben NATO af, MN is hét!
Ik geloof dat maar als ik dan toch moet kiezen zou ik eerder voor rubber gaan omdat ik dat ook wat mooier vind ogen.
Leg even uit ik ben een leek haha wat is MN?
Het zit mega lekker met dit weer en de kleurtjesflex is ook hard. Direct ook m’n enige nato trouwens, vaak vind ik horloges op nato te dik ogen.
Overigens vind ik onderstaande nog wel een van de mooiste combinaties tot nu toe, staat op yahoo. Hopelijk gaat ie niet teveel centjes kosten want ik wil ook nog op vakantie.
Ben altijd wel liefhebber van NATO’s geweest. Laatste jaren draag ik ze wat minder (mn straps namen plek in). Vooral fan van de gecastreerde versie, of beter de single layer nato (dus zonder dat flapje).
Voordeel van NATO, naast stukje veiligheid, is voor mij het gemak van wisselen voor andere combi en het kunnen wassen (hop in de wasmachine).
Vroeger had ik voorkeur voor stuggere nylon straps zoals maratec, maar merk ik dat ik tegenwoordig liever wat soepelere en zachtere draag.
Is het niet zo dat een nato nogal makkelijk je caseback beschadigd?
Haha succes hoop voor je dat de schade meevalt.
MN… Marine National strap… elastische single layer strap. Meest bekende:
https://erikasoriginals.com/mn-straps/original.php
“Nato burn”
Ik heb dat niet echt voor elkaar gekregen
Maar het kan.
Voorbeeld van het Wereld Wijde Web:
Ik wissel zelf dus niet maar wil dat eigenlijk wel gaan doen en wil dus inderdaad een paar andere banden erbij en voorkeur dus rubber maar sta open voor iets anders maar ja wat de boer niet kent hè😀
Haha bedankt! Overigens zou het ook geen straf zijn om 'm niet te kopen, de horlogedoos zit al overvol. Maar gelukkig hoeft het hier niet om uit te leggen hoe dat werkt
Ok dank je wel