Een goedkoop nato bandje heb je al voor een tientje. Geen buil aan te vallen!
Rubber vind ik persoonlijk minder. Moet wel zeggen, geen ervaring mee. Omdat ik het minder vind Ik vind het te sportief worden.
Hij is op maat dus dat zie je niet.
NATO’s heb ik niet zo gek veel mee. Zulu straps dan wel weer het idee dat de band zelf geen springbars heeft om de gesp op z’n plek te houden stelt mij erg gerust dat hij echt gaat blijven zitten waar hij zit.
Ik heb gewoon het idee dat ik wat moet gaan experimenteren en wie weet ga ik om.
Je bent wat dat betreft creatiever dan ik ben haha.
Ik moest ff zoeken want snapte niet wat je bedoelde. Heb nl nato straps waar de hardware ook gewoon ingestikt zit, zonder pushpin dus. Maar heb ze schijnbaar ook waar ze blijkbaar wel met pushpins zitten. Niet eerder opgemerkt…
Dan kun je net zo goed voor 'n “single pas” bandje kiezen.
Als je die in net dezelfde kleur/kwaliteit vindt wel.
Meh
Ik heb wel een aantal vintage die op nato’s zijn gedragen en die hebben inderdaad de kenmerkende slijt, de breedte van de band die er met bewegen in slijt.
Een vriend van mij draagt al zijn uurwerken met nato’s, hij heeft op de caseback bij de meeste zo’n rond plastic stickertje, dat er vaak bij nieuwe ook opzit. Zo slijten deze bandjes niet ik
My point exactly
Die Nick Mankey’s zijn tof inderdaad! Lastiger wat betreft pasvorm, wel heel cool!
Soms is het gewoon leuk om de band met het horloge te matchen, al knip er tegenwoordig wel vaak de extra lus af.
Ah kijk, dat klinkt dan wel weer als prima spul Die ben ik vooralsnog niet tegen gekomen, dus dat zal wel de reden zijn voor mijn afkeer voor NATO’s
Nouja, volgens mij zijn het zo’n beetje de cheapste die ik heb
dit inderdaad. Ik probeerde een MN strap en was meteen om. Zo comfortabel, geen losse flappen en met mijn favoriete Erika’s straps ook weinig extra hoogte doordat de band maar 1x onder het horloge door gaat op de pols.
En net als met nato’s; kleuren! lekker combineren met kleuren