Het mooie van een Nato.

Ik vind niets mooi aan een NATO

2 likes

Deze combinatie is echt een schot in de roos! :hushed: :ok_hand:

1 like

Dit. 100%.

1 like

Variëteit is leuk. Alleen staal of alleen leer is saai. Op sommige horloges is een nato dan erg leuk. Sterker nog, ik heb 1 militair horloge met fixed spring bars waar niks anders op kan dan een nato (gevouwen leren band evt maar dat is zó obscuur)

3 likes

Ik zal me er het weekend eens goed in verdiepen maar na alles wat ik hier lees zal ik meer kijken naar een MN.

1 like

Dank je wel :smiley: :+1:t2:

1 like

Ik heb hetzelfde met nato’s, geen klik mee. Draag de meeste horloges op leer en heb per horloge een eigen bandje laten maken.
Maar laatste tijd toch wel naar nato’s en MN aan het kijken, speciaal voor m’n Yema.
Om te experimenteren vind ik de MN aan de prijs dus heb bij Cheapest Nato een aantal soorten bandjes besteld om te gaan kijken of t wat is. Ben benieuwd! Als t bevalt kan ik altijd nog upgraden.

1 like

Dat is eigenlijk wel een goed idee ja.

1 like

Ik heb nu 5 bandjes besteld in verschillende vormen en maten. Voor de helft van de prijs van 1 MN strap. Ik hou er rekening mee dat dit ook voor de kwaliteit geldt :slight_smile:

1 like

Haha die kans is wel aanwezig maar inderdaad een goede manier om te kijken of het wat is. Ik denk nog een beetje te conservatief maar ik wil er toch wel wat mee doen. Voor niet teveel geld toch verandering.

1 like

Potverdorie wat een worsteling!

Man up en probeer die nato’s!

In het nietlichtennietdonkerblauwe gedeelte pik je voor een paar € wat nato’s op. Probeer ze en als het niet bevalt flipper je ze weer.

Veel succes! :ok_hand:

Wacht! Ik had nog een link voor je!

https://www.horlogeforum.nl/search?context=category&context_id=23&q=nato&skip_context=false

4 likes

Haha als je het zo stelt is het wel duidelijk!

6 likes

Ik kan alleen zeggen dat een MN iets dikker en een stuk sterker samentrekt dan veel van de goedkopere alternatieven. Die rekken veel meer, maar lubberen ook uit. Dat laatste doet MN niet, die houdt zn vorm.

2 likes

Met warm weer draagt niets zo lekker als een MN. :blush:

3 likes

Denk dat er uiteindelijk ook wel een echte MN komt, en dank voor je tips! eerst maar even het goedkopere alternatief proberen :slight_smile:

1 like

Ik draag de ‘echte’ nato’s minder snel, ben niet altijd fan van dat flapje.

Daarentegen vind ik elastische single pass straps en perlon straps echt heerlijk om te dragen zeker met dit weer!

Deze combinatie ziet er goed uit.

1 like

Dat flapje vind ik dus ook niet mooi. Ben nou ondertussen wel bezig op internet te zoeken haha.

MN, single pass of perlon zijn allemaal goeie keuzes!

2 likes