Dood aan de NATO

Zulu is one-piece, dus telt, ondanks dat het nylon is, niet mee en mag onder bepaalde omstandigheden blijven :wink:

Hoop doet leven!

Leuk! Comedy op de vroege ochtend.

1 like

Hmmmm wat weinig consequent hier Jeroen haha!

Volgens mij zijn de looks om je pols niet zo spectaculair verschillend. Of het zouden die grote ringen moeten zijn. :smiley:

Eindelijk!! Ik wist dat we dingen gemeen hebben, Jeroen!

Over het al dan niet comfortabel of zweterig zijn van de bandjes kan ik je niets melden omdat dat hele pakket aan overbodige lengte, weggefrut aan de zijkant van de pols in blijkbaar speciaal voor dat doel aangebrachte stalen keepers, me na 2 seconden al zo afgestoten heeft dat ik werkelijk snak naar een bandenwissel.

Toch ga ik het op enig moment, omdat mijn nieuwschierigheid naar wat mijn medemens drijft met dit soort bandjes groot is, weer een keer proberen. Vanwege thet feit dat deze vodden te pas en te onpas als gebaar bij zelfs de kleinste horlogetransactie worden bijgevoegd heb ik er weer een paar in bezit. Bij bovengenoemde poging zal ik dan wel gebruik maken van de schaar om overtollig textiel te verwijderen.

Mijn ervaring zal ik, als het zo ver is, in dit topic delen. Haast heb ik zeker niet met het uitproberen van deze prullen.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Het blijft een groot voordeel dat wanneer je 1 push pin verliest (terwijl je blote vrouwen aan het redden bent en wordt beschoten vanuit een helikopter) je je horloge niet kwijt raaktā€¦

11 likes

Een bandtype elimineren per week.

1 like

:thinking::roll_eyes::hugs::hugs: Het vrouwenargument is wel ijzersterk!!

Toch vind ik dit niet verkeerd hoor ā€¦ :slight_smile:

http://beckettrobb.com/uploads/images/home/1371927206_1.jpg

5 likes

Je hebt ook nog RAF style Nato die heeft minder metalen ringen
en ipv dat ijzerwerk een textiel keepertje

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

3 likes

Aanfluiting !! Bah!

Voor mij gaat er niets boven een (vintage) sub op een nato voor de looks, heerlijk understated.

Daarnaast; you canā€™t disagree with Bond, James Bondā€¦

4 likes

Onno is zo wispelturig als een tienermeisje

Ik ben een tienermeisje!

Dat worden een hoop PBs

5 likes

Enne, @anon50762135EV, ā€¦

Als je graag op Bond wil lijken niet vergeten een 16 mm NATO door de lugs te steken van je brocante sub!

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes