Ik vond het eerst ook niets. Tegenwoordig wel. Het scheelt een hele hoop als je een goede kwaliteit nato gebruikt. Minder scherpe randjes, soepel en niet onnodig lang of kort.
Je vreet toch potdomme ook niet iedere dag aardappelen???
Nato is mooi
En praktisch als je moet wachten op een schakel van het stalen bandje. Bestellen duurt een week. Dan ga je toch niet wachten maar klus je er tussentijds een nato op.
En wat als je net een nieuwe aan leer hebt gekocht via marktplaats? Vies leer eraf, alcohol doek over de head, nato eraan en dan voorzichtig naar huis rijden.
Zo…
Gr. Roel
De foto van het tiener meisje leent zich perfect voor een leuke fotoshop…
Wie knutselt er even een vintage speedy op een roze NATO aan de uitgestoken hand
Het oorspronkelijke doel van een NATO band is wel grappig…
Ik heb vakantie nu, dus die werkzaamheden zijn weer voor later.
Gematigd NATO is óók NATO!
En naar de sportschool en manieren leren en …
Haha
Liever een metalen band voor dagelijks gebruik, maar als light weight en makkelijk te combineren accessoire gaat er niks boven nato
Tijdelijk lopen voor ll, met om den polsch een nylon prl?
Perlon en andere one-piece banden voldoen hiervoor even goed (lees: beter)
James bond gebruikte een one piece stuk nylon… Maar het had gerust een nato mogen zijn
Ik vind het persoonlijk ook helemaal niks die pipo de clown bandjes. Maar er is één uitzondering, en dat zijn horloges waar ze gewoon op horen:
Ik ben groot liefhebber van NATO banden en daar schaam ik me zeker niet voor
Zweterig? BS imo, leren banden dat zweet pas. NATO banden zijn een stuk hygiënischer, want die kun je gemakkelijk in de wasmachine gooien.
Massa ijzerwerk? Dan had het topic beter dood aan de Zulu kunnen zijn, die hebben lompe ringen eraan.
Dood aan de Zulu ligt (nog) gevoelig(er). Bovendien zijn zulubanden in de minderheid t.o.v. NATO. Terecht, maar niet het onderwerp van dit/deze topic.
Haters gonna hate…
N.F.U.
Persoonlijk heb ik niks met die Nato dingen.
Hier liggen er een paar te verstoffen want ik draag ze nooit.
Eigenlijk nooit begrepen waarom je een mooi en vaak kostbaar horloge op een prul van een paar euri zou willen dragen.
Grt,
Harold
Nato vind ik soms leuk voor de afwisseling qua kleur ,ik vind ze trouwens vaak wel lekker dragen.
Neemt niet weg dat ik origineel staal op bv mn sub of explorer stiekem toch mooier vind.
Op mn werk horloge meestal nato om snel weer te kunnen reinigen na een zweterige dag
Doe mij maar gewoon siliconen, die op mijn SO draagt super.
Wat betreft NATO: Ligt eraan. Op mijn fixed bar horloge vind ik zulke straps wel een uitkomst, eerlijk gezegd.