Limited 2016: merk & model bekend!

:heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: Wat is hij prachtig geworden!!!

De hele foto is een beetje flets, maar ik vind hem zo ook heel geslaagd.
Overtreft m’n verwachtingen. :thumbsup:

Ik vind het contrast behoorlijk groot tussen dial en de buiten ring. Of ligt het aan de foto?

Zal zeker te maken hebben met de foto en belichting. Kijk maar naar de 12 uur positie van de onderste foto, daar is het contrast veel kleiner. Ik vind het wel chique, hoe het licht de plaat anders kan laten lijken :sunglasses:

2 likes

Hallo, ik zie door de bomen het bos niet mee bij dit topic😳. Ligt aan mij.
Kan ik het horloge nog bestellen enhoe ziet de deifinitieve er nu uit incl. Specs, prijs en band?

Ik kan het echt niet vinden…

Alvast dank!

Zie: Limited 2016: Nummers toewijzen
Je vist achter het net!
Maar … allicht dat er kopers zijn, die hun aankoop direct gaan flipperen.

Ah ok jammer. 1 geluk, ik weet niet waar ik achter vis want ik had nog steeds de prijs, specs en def foto niet gevonden.:joy:

Beter zoeken dan maar he ;).

Foto staat een paar berichten hierboven. Ik zal je even helpen: Limited 2016: merk & model bekend!

Prijs en specs vindt je in het inschrijvingstopic: Inschrijving HF LE 2016

Maar goed, inschrijving is gesloten, wachten dus maar of er iemand zijn HFLE gaat verkopen straks en tegen welke prijs (als je hem dan nog wil hebben tenminste).

Dank voor je info! Mooi klokje.

Alhoewel ik er niet heel lang bij kan zijn, wil ik het horloge graag komen halen. Misschien heb ik iets gemist maar zijn introducees welkom? Ik wil graag mijn vrouw meenemen. Wel zo gezellig in de auto. Zo niet, geen probleem, dan laat ik het versturen.

2 likes

Mensen, laat even weten of jullie allemaal je vrouw meenemen? Wellicht dat ik dan toch even tijd vrij maak om langs te komen…

10 likes

beetje onduidelijk Logie:

Als wij allemaal onze wederhelft meenemen: kom je dan WEL of juist NIET !

:grinning:

1 like

Dan juist wel…

3 likes

Top, mijn vrouw ziet jou ook wel zitten…
Balen dat ik mijn HFLE heb doorverkocht…Damnit :thinking:

12 likes

Levering uurwerken komt nu erg dichtbij. Ik hoop dat we vooraf nog een aantal teaser foto’s is goede kwaliteit te zien krijgen!

1 like

nah… die paar dagen red je ook nog wel…

ff volhouden!

1 like

Ze zijn binnen.

Het is nog even spannend of de leren pouches deze week nog binnenkomen anders worden die nagestuurd.

33 likes

Wauw, hij is super mooi geworden!

2 likes

Dat ziet er bijzonder goed uit!

1 like

Ja,prachtig :ok_hand:

1 like