Limited 2016: merk & model bekend!

Nee, dat is niet waar. Het is eigenlijk een waardeloos model. Ik zou hem verkopen/ inruilen als ik jou was…
… aan mij bijvoorbeeld :wink:

2 likes

Tegen de juiste prijs mag alles weg :grin:

1 like

Pb maar !

Even voor de duidelijkheid?
@SuperC had ook een limited?
Of wordt dit hem nu
( er is volgens mij nog niks bekend of?..)

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

27 likes

Dus er komt een alternatief…? Wachten tot 2017 ga ik echt niet meer trekken hoor…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Altijd goed om vooruit te denken. Hebben we volgend jaar in ieder geval alvast 1 voorstel. Als alle condities dan kloppen is er een limited :smile:

Luxe probleem :wink:

Wat is nu de plek waar updates omtrent de HFLE worden geplaatst? Hier?

Ik ben overigens niet direct weg van het design van Aevig, maar mogelijkerwijs heb ik interesse. Neem aan dat we eerst te zien krijgen wat het model is geworden? Of moet je er blind instappen?

Wat is de planning in tijd?

De eerste plaatjes van het standaard model volgen zeer binnenkort in dit topic.
Teamleden @dialstatic @ArjanV en ook Chip van Aevig zijn ervaren designers, ze zullen het basismodel aanpassen tot een Limited. Er komen diverse variaties op het basismodel, die worden voorgelegd aan het horlogeforum om de meest gewilde te kiezen.

3 likes

Weten we al welk basismodel gebruikt zal worden, of is dat allemaal nog niet bekend?
Ik ga het hier in de gaten houden!

Wat is jullie gedachte over Miyota vs. ETA uurwerk? Ik heb maar één keer eerder Miyota gehad in de Obris Morgan Explorer.

Nogmaals, ben heel benieuwd!

Het is bij ons inmiddels bekend, maar op Chip’s verzoek laten we hem binnenkort de aankondiging doen in deze thread - met nog nooit eerder vertoonde plaatjes.

Ik wil nog even benadrukken dat het een ‘community effort’ wordt: Chip zal aangeven wat de randvoorwaarden (de realistische mogelijkheden tot ‘customization’) zijn, en dan kunnen wel als HF leden meedenken over welke invulling we daaraan geven.

Informatie over hoe we dat proces precies vormgeven & hoe we beslissen, volgt later (omwille van transparantie: daar zijn we nog niet 100% over uit).

4 likes

Okee dank voor de info, dat wordt dit topic in de gaten houden! Al heb ik soms wat moeite met “geduld” :wink:
Ik zal niet verder proberen te vissen en mijn nieuwsgierigheid in toom proberen te houden :slight_smile:

1 like

Goed bezig heren!

Als ik al het enthousiasme in dit topic lees is er veel animo voor een Aevig. Zit er een maximum op het aantal limited editions?

Wat zal ongeveer de prijs worden? Of volgt dit ook nog?

Enige dat we weten: Niet duurder dan 500, dacht ik

2 likes

Ik ben erg benieuwd! Zijn er ook nog voorwaarden aan hoe lang iemand lid moet zijn of trustlevels?

Tuurlijk niet! Klanten zijn klanten… Betalen is kopen… :+1:

1 like

Ik hoop het niet, ben nog niet super lang lidd, maar wel trustlevel 3 :sunglasses: