Limited edition horlogeforum 2016

Ik ben ook wel te porren voor de Balaur van Chip.

1 like

maar wat is dan het " limited" hieraan? moet toch echt wel wat speciaal aanzitten.

Mogelijk kan dit model worden aangepast, maar dat laat ik dit jaar graag aan anderen over :joy:

1 like

De Balaur zie ik ook wel zitten.:+1:

1 like

Vandaag een “nieuwe” Valkyr, kijk hoe mooi.

Dat vraagt om meer!
BALAUR Limited

10 likes

Ik vind de Aevig Valkyr ook wel mooi maar ik heb persoonlijk zou een voorkeur hebben voor een horloge wat ik nog niet heb.Handopwinder met zichtbodem en kleine seconde of een met true moonphase :smile:

Just my 2cts

1 like

+1

De Valkyr vind ik ook beter voor een eventuele HF limited versie (de 42mm van de Balaur zijn voor mij te veel)…misschien kunnen wij een bepaalde kleurcombinatie vragen…

Als deze zoals ie op de foto staat het wordt doe ik zelfs mee!

Maar het probleem met de Valkyr is dat een aantal leden hem al heeft (waaronder ikzelf). De Balaur is nog niet op de markt, dus niemand die hem al in de koffer heeft liggen.

1 like

Dan toch veel liever de Balaur in blauw. Die GMT functie is toch wel erg gaaf en praktisch. :sunglasses:

Dan kun je tzt de Rolex van @JTrapman overnemen… :wink:

Is er dan al een werkgroep voor de HFLE?

Heb misschien wat berichten gemist, waarvoor op voorhand excuses.

Als die er is werken ze in stilte. Vroeger was er een groepje met o.a. @Honey_Badger. Bestaat dat nog?

Ben er al even niet meer bij

1 like

Volgens mij heb ik uit alle bovenstaande reacties begrepen dat de vorige werkgroepen zich nu niet bezig houden met een LE

Misschien dat mods of forumbeheerder weten of er wat loopt. @Henrik @Jur @mcfr @Michael @Jurgen @Freddy

Dat was de vorige keer ook zo, toen we de P1lot One deden. Er was een soort “slapende” groep maar daar zat geen fut meer in. Geeft niks, maar als we vanuit de moderators niks horen mag er een nieuwe groep worden gevormd lijkt mij.

Omdat ik het de vorige keer al heb gedaan met @Teunan87, @Arie_Kabaalstra en @Rob_Roll stel ik voor dat ik me er deze keer niet (meer zo veel) mee bemoei :wink: Wel moeilijk want mijn handen jeuken :wink:

Ik ken Chip Yuen van Aevig, mocht er een ingang nodig zijn.

Hoor graag.

Gr. Hans

2 likes

Gelukkig deed ik nie mee! ;-D

1 like

Ik wil mezelf niet opdringen (ben nog niet eens een jaar lid), maar misschien dat ik het wel een keertje leuk vind om aan eraan mee te werken, mocht er behoefte zijn aan werkgroepleden.

2 likes