Limited edition horlogeforum 2016

hahaha @7T2_Straps sorry ouwe reus! En of dat jij meedeed. Ik maak het nog goed met je!

2 likes

Haha, was me n waar genoegen! :wink: Zou t zo weer doen :smile:

2 likes

Ik vind het mooi als mensen initiatief willen nemen, dus mijn zegen heb je.

2 likes

Zover ik weet loopt er niks buiten wat hier al besproken is en blijkbaar afgeketst is.

Net zoals de vorige keer zou ik sowieso eerst contact met @Henrik opnemen voor er een nieuwe groep gevormd word. Maar een slecht idee is het zeker niet.

2 likes

Dit zou wat mij betreft ook een goede keus zijn, wat Gundun zegt, misschien een aangepaste wijzerplaat, denk aan materiaal, kleur of speciale bewerking/techniek.
Ik wil wel meehelpen als er wat ontworpen/getekend moet worden.

1 like

Ik zie lid nummer twee😊

1 like

Waarom zo vasthouden aan de oude traditie en de oude garde, wanneer dit al sinds 2012 onvruchtbaar is gebleken?

1 like

En nummer drie!

1 like

Dat zegt niemand volgens mij (oude garde en oud lid), er wordt alleen verwezen naar de voorwaarden waaraan een Horlogeforum ltd moet voldoen. Als daar iets in veranderd zal dat via de eigenaar moeten lopen m.i.

Niemand zegt toch dat daar aan vastgehouden moet worden. Maar om als horlogeforum limited te kunnen dienen moet ie aan bepaalde voorwaarden voldoen. De Pilot kun je daar ook niet mee vergelijken aangezien (bijna) alles zelf gemaakt was. Uniek design en uitvoering.
Nogmaals: als je ideeën hebt over hoe het anders kan neem contact met Henrik op.

Ik denk dat iedereen blij zal zijn als er weer iets gebeurd. Inkoopacties zagen we vroeger ook vaker langskomen. Ook altijd leuk.

4 likes

Dat zei ik inderdaad :grimacing:

1 like

De reden dat ik dat aangeef is omdat ik zie dat er meermaals wordt doorgestuurd naar bepaalde leden, terwijl daar nooit reactie van komt. Keer op keer wordt daar weer naar verwezen, zonder dat er uit die hoek enige schot lijkt te zitten.

Je loopt risico dat de flow er een beetje uit gaat, of dat er uiteindelijk door enthousiaste mensen met goede ideeen (enthousiaste reacties) een “zoek-t-dan-maar-uit” mentaliteit ontstaat.

Ik geloof dat de spelregels inmiddels duidelijk zijn afgekakerd. Gas op die lollie, zeiden ze dan altijd in Brabant :wink: Als het aanbod aantrekkelijk genoeg is, verkoop je die 25-99 horloges gemakkelijk. Ik denk dat er deze keer voor gewaakt moet worden dat er (teveel) gestemd wordt door niet-kopers.

4 likes

De mensen die bezig waren met de limited voor dit jaar waren met hetzelfde merk bezig en die hebben we netjes naar elkaar verwezen om misschien samen te kunnen werken. Achter de schermen gebeuren soms ook dingen die niet altijd openbaar zijn.

3 likes

Is er nu wel of geen clubje bezig of zit iedereen op elkaar te wachten?

Er is inderdaad een clubje bezig, ik ben er 1 van.
Op dit moment zit er nog 1 in het buitenland, hij komt eind van de maand terug, dan gaan we, zoals het er nu uit ziet met 3 man om de tafel om een en ander door te spreken.
Dus begin april zal er meer duidelijk zijn.

15 likes

Daarom het voorstel dat mensen hun stemmen, zich engageren en een klein bedrag betalen.

Er zijn achter de schermen interessante en veelbelovende ontwikkelingen m.b.t. de HFLE2016.
Het team moet nog overleggen, misschien kunnen we binnenkort alvast aangeven in welke richting het gaat.

4 likes

Top!
Meer dan een merk en een model moeten we voorlopig niet weten hoor :wink:

Ben benieuwd :wink:
En vol vertouwen op een mooi voorstel.
Mvg. Bertjan

Wij zijn benieuwd!