Limited edition horlogeforum 2016

Als het je leuk lijkt, kun je ook een hoop nalezen op het forum.

En heel af en toe komt er wel es eentje beschikbaar…

Ja, die bedoel ik :joy: Begin er niet meer aan, want conclusie is dat ik er ook niet zo goed in ben. Je wordt er ook enorm druk van. Probeer maar 50 leden (eis horlogemerk) te vinden die gegarandeerd afnemen. Dat is nog geen 1 x gelukt dacht ik :grin:

1 like

Voor een Aevig HFLE ben ik wel te porren. :thumbsup:

1 like

Ik zie hier de opties Aevig en Stuckx voorbij komen… vind ik een goed idee… even verder denkend… XAM of Florijn ook even Polsen?.. ik weet niet of die modellen bij iedereen in de smaak vallen… maar eens navragen kan geen kwaad…

Florijn, dat is ook een leuke! De eigenaar is toch mede-forumlid?

1 like

Zou Kunnen… 'k heb em al een paar keer gesproken op de Rikketik… en … we, “de Nederlandse Horloge-ondernemers” hebben" hebben onlangs een “borrel” gehouden… Daar kwam ik em uiteraard ook weer tegen… net als Hubert Pellikaan, Kalle Slaap, en Chip Yuen… om er maar een paar te noemen…

4 likes

Ja, of Kyboe :+1:

2 likes

Waarom dan niet meteen Invicta?.. lopen we met een Cannabisgrinder om de pols… grote horloges… Ok… maar ik ga toch niet met een putdeksel om mijn arm lopen?

3 likes

Pelikaan & Floris lijkt mij wel wat

1 like

Dat is ook een goede, kunnen we gewoon inschrijven via Tel Sell.

1 like

Aevig komt binnenkort toch met de Baleur? Die zou qua formaat en looks wellicht veel HF leden kunnen aanspreken. Aangepaste dail (Baleur HFLE 2016), gegraveerde achterkant, en dan head-only leveren zodat er een speciale HFLE lederen band (zwart/oranje?) met /naam/LE nummer e.d. gemaakt kan worden?

Afin, ik opper maar wat, wellicht kunnen we van de verschillende specifiek opties / modellen een poll maken. Dan moet 50 tot 99 stuks toch wel haalbaar zijn?

4 likes

Zou je toch ook moeten weten dat dit Hans…Hhe op het forum is. :sunglasses:

Ik heb hem even opgezocht, mooi!

Benieuwd of dit wat gaat worden, wie beslist dan uiteindelijk of het doorgaat?

Voor wie hem nog niet heeft gezien:

11 likes

Ik zou ook wel belang bij een HFLE Balaur hebben. Al vraag ik me af of hij er überhaupt wel gaat komen, gezien de Chinese plagiaat perikelen :

http://forums.watchuseek.com/f71/wtf-sea-gull-straight-up-thieves-aevig-content-2196561.html#/forumsite/20758/topics/2196561?page=3

Als nu alle Nederlandse horlogemerken eens de handen ineen slaan dan heb je een echte Limited Edition 2016
Van het merk HFLE

1 like

Wat is de achtergond van deze discussie precies?

Blijkbaar zou seagull een prototype van de Balaur voor Aevig maken. Deze was van matige kwaliteit. Vervolgens heeft seagull een nagenoeg gelijk model (kopie Balaur) onder eigen naam in productie genomen.

Lijkt me wel wat zo’n limited, ik hou me aanbevolen​:smile::+1:t4: