Limited edition horlogeforum 2016

Maar als je een rondvraag doet en er blijken meer dan 50 deelnemers te zijn dan is dat toch geen punt?

Zo makkelijk is het helaas niet. Denk aan ontwerp en garanties m.b.t. afname en betaling.

Precies. Als er weinig animo is, dan zijn de geïnteresseerden verplicht om er twee af te nemen :slight_smile:

Merknaam: Haefle

HF LE :wink:

Past wel bij Aevig, toch?

1 like

Dat is zeker een goede naam.

Helaas. Ik denk vaak te makkelijk.

De Steinhart GMT limited.

Ik mag er nog 14 jaar zuinig op zijn en dan gaat deze naar mijn kleinzoon, krijgt hij op zijn 18de verjaardag een horloge uit zijn geboortejaar en zelfs maand

12 likes

Dit soort dingen vind ik super! Mooi gebaar van Opa! :+1:t3:

De gedachte is mooi, maar vind kleinzoon het ook?

Ik kan alleen maar hopen dat ik zijn reactie mee mag maken.

2 likes

Inderdaad, ik zat ook in het project om een HF Limited 2015 te maken met internationale allure. Het is toch moeilijker dan je denkt. Komen behoorlijk wat kosten bij voor een projectgroep als de oplage niet behaald wordt. HF heeft ook zo eigen regels en wijkt daar absoluut niet vanaf. Een pol geeft geen garantie voor afname. Het risico werd te groot voor de vrijwilligers, gezien bij onvoldoende afname de kosten voor onze rekening komt. Zo’n liefhebber ben ik nou ook alweer niet :stuck_out_tongue: We waren niet de enige … nog enkele collega’s zijn stuk gegaan op een dergelijke limited. Wellicht volgende keer toch een merk van eigen bodem :wink:

2 likes

Ben wel benieuwd naar de regels.

Een steinhart flieger heeft mijn stem :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zoiets als kickstarter dan? Dat je pas gaat beginnen bij een bepaald bedrag?

-juli 2014

Op de prijs na geen regels te vinden.

In de openingspost staan toch de regels genoemd?

Misschien heeft Stuckxs een nieuw model in de pipeline. De Bull komt ook in veel varianten dus een HFLE versie is voor hun wellicht interessant?

Ik zou het erg leuk vinden, je hebt dan echt wat bijzonders. Zag dat Steinhart voor het Russische forum een aantal limited heeft gedaan, maar ja daar zijn de aantallen natuurlijk veel hoger. Maar ik hou me aanbevolen.

Mvg. Bertjan

Helemaal mee eens. Leuke ervaring en prachtig project + eindproduct.

Ik heb zojuist deze site zitten bekijken maar wat baal ik dat ik toen nog geen lid van het forum was.
Wat een gave presentatie en klok

2 likes

Volgens mij een goed plan!