šŸ”’ 2016: Welke vintage draag je vandaag?

De komende tijd deze nog wel even :wink:

15 likes

Grote 70s klok

10 likes

Favre Leuba digitalis :wink:

7 likes

Mooi! Met ESA chronograaf module. Drie keer linksonder drukken om de chrono aan te zetten, lekker gebruiksvriendelijkā€¦

1 like

Gisteren Ć©Ć©ntje van gedragen om te testen vĆ³Ć³r verkoop - en zojuist ontzettend gelachen om de aanbieders van Sicura horloges die door de naam Breitling toe te voegen, de prijzen lekker durven op te drijven - en er soms nog mee weg komen. Ik doe het maar zonder maar ben benieuwd natuurlijk wat ik al die jaren voor schatten in een kistje met niemendalletjes had verwaarloosd :laughing:

8 likes

Wow ik heb ook wel eens naar zoā€™n led klok zitten kijken(verschillende merken). Maar heb er zelden een gezien die nog zo goed eruitziet als die! :thumbsup:

Eberhard vandaag. Fijne zondag!

14 likes

Ze zijn wel te vinden hoor met wat zoeken, maar het wordt wƩl moeilijker.

@domega Sicura heeft Breitling ooit gered financieel, maar die Sicura klokjes zijn vaak wel van een ehhh ā€œander soort kwaliteitā€ ja :smile:

1 like

Klopt domega, het is echt hardnekkig. Het verhaal dat Sicura ooit van Breitling was. En hele volksstammen schijnen er in te trappen. Op Facebook nu ook weer. Ik heb maar even gemeld dat het verhaal tussen Breitling en Sicura anders in elkaar steekt. Weer iemand die misschien nu teleurgesteld is. :smiling_imp:

2 likes

6 likes

Leuk setje, behoorlijk gaar, dat wel. Voor de versie links boven wordt nog best wat neergelegt weet ik. Daar zit een eenvoudig Frans werkje in van redelijke kwaliteit zonder quickset.
Links onder wellicht ook weg voor een redelijke prijs als je met geduld een liefhebber kan vinden voor zoā€™n bombastische klok :slight_smile:

Juist Martijn, daar ben ik me ontzettend van bewust, ken ook de Breitling ā€˜connectieā€™ maar Sicura vooral uit de tijd dat ik het als jongen goedkoop op de markt kocht - in het soort kramen dat nu 5 euro klokken aanbiedt. Ik werd getriggerd van de week door iemand die trots op een fb horlogegroep verkondigde dat hij een Sicura - Breitling had ā€˜gewonnenā€™. Meteen het kistje in gedoken hahaha

Verkopen op Ebay en lachend naar je paypal saldo kijken :smile:

1 like

Tja Ernst - begrippen als waarde en gaar zijn imho tegenwoordig behoorlijk vaag. Rechtsboven heb ik altijd als enige Sicura als een aardig klokje gezien - en nu ook aangeboden. Die linksboven loopt ok maar mist de verstelkroon voor de binnen urenring, en die linksonder is NOS maar wilde nooit alles doen wat die allemaal moet kunnen zeg maar ;-). Zoals ik al zei - uit een kistje met niemendalletjesā€¦

1 like

NA quickset via de kroon indrukken 2x getest, dus datum 2 dagen vooruit;

7 likes

Och Martijn ik ben niet aan Ebay of Paypal, ruim alleen af en toe iets op via MP en amuseer me dan met iets tussen ergernis over de snelle moneymakers en plezier over het enthousiasme van beginnende verzamelaars. En een heel enkele keer ontmoet je dan ook interessante mensen. Eigenlijk net zoals in de tijd dat ik zelf nog verzameldeā€¦

Ik moet zelf ook weer eens iets verkopen, maar iedere keer als ik denk ā€œdie kan wel wegā€ vind ik het weer zondeā€¦ Ik ruil wel eens iets trouwens. Gaat inderdaad niet om het geld.

1 like

Btw - ik zag net nog iets dat jij misschien interessant vind? http://www.ebay.co.uk/itm/Rare-Vintage-Roamer-Micro-Quartz-Hz-32768-/201740805886?_trksid=p2141725.m3641.l6368

1 like

Chill Bulovaatje op zondagā€¦

10 likes

Deze al een paar dagen

6 likes