Logo voor Instagram account

Oh jazeker wel. Even voorkeuren en dergelijke en de prijs en zo. Gaat goed komen. Keep the topics flowing :sunglasses::+1:

Super om te zien dat er al zoveel ontwerpen worden gepost :wink:. Het is al eerder gepost, maar ik sluit me erbij aan: hou het simpel :slight_smile:.

Er zijn een heleboel vormen beschikbaar op internet die je rechtenvrij mag gebruiken. Wellicht kan het combineren van deze vormen tot iets tofs leiden?

In ieder geval veel succes! :sunglasses:

Ik had deze associatie er ook niet bij en ook niet in gedachte toen ik hem maakte. Brigade = Politie pet. Badge = horloge.

4 likes

Stuur de prijs maar op…

5 likes

Dat is een Mickey Mouse hoedje.

2 likes

Nah, je bent wel striptekenaar, geen logo ontwerper. Schoenmaker blijf … :wink:

Grappig dat je eerste ontwerp het beste is. De rest is veel te lastig. Je moet het snel kunnen herkennen en het moet in het klein (echt klein) ook nog heel herkenbaar zijn. Denk aan de logo’s van McDonalds, Apple, Microsoft of de NS.

2 likes

Het is maar goed dat de meesten hier in een loempiakraam werken.

Ralph ik wil je wel helpen, moet je eerst even wat voorwerk doen.

Merkstift in de hand, ogen dicht, en dan in spiegelbeeld op je voorhoofd het logo dat je in gedachten had zo netjes mogelijk te stiften. Selfie maken. Hier uploaden. En ik trek het ff glad en vectoriseer het voor je.

1 like

Je hebt gelijk. Mijn strips zijn gelukkig beter.
Ik vond het gewoon leuk om het te tekenen. Het kan zijn dat het zwaailicht weer anderen inspireerden voor een beter logo.

Succes met het logo Ralph. Dit waren mijn inzendingen. :+1:

3 likes

Oeps

Er is al een account wat thewatchbrigade heet op instagram?

Dat is zijn account…

Met foto’s van hippies ja?

We zijn al ruim een jaar live :sunglasses::+1:
P.S. Vindt maar eens een naam waar nog geen account van is :wink::+1:

Ik zou overigens gewoon een logo van je tafeltje doen. Dat is het sterkst en herkenbaarst.

1 like

Oh er zijn er nog 2 zie ik.

Heb ik gevonden hoor :slight_smile: Is niet zo heel moeilijk.

KiloKlatser

1 like

Watch Nerdies gaat je iig volgen! :wink:
image

20190716_212145

3 likes

The HF-CHALLENGE is on!

De HF-CHALLENGE is inmiddels voltooid en @amaris is de winnaar van het boek: A man and his watch.

Het uiteindelijke logo met een paar kleine tweaks gaat er hoogstwaarschijnlijk zo uitzien:

Ik ben er onwijs blij mee :blush::+1:

3 likes