HF-CHALLENGE: Ontwerp het logo van Instagram: The Watch Brigade

Hallo allemaal,

Zoals in een eerder topic ben ik op zoek naar een geschikt logo voor mijn horloge Instagram:
The Watch Brigade

Een aantal concepten gemaakt door mede HF-leden hebben inmiddels in bovenstaand topic al de revue gepasseerd. Hier onder enkele voorbeelden:

@amaris

@Jurk


@Dr.Doc
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_6766

@Metinsta

Door de creativiteit en enthousiasme ben ik op het volgende idee gekomen: EEN HF-CHALLENGE!
Degene die voor mij het perfecte logo en dus ook het toekomstige logo voor The Watch Brigade weet te ontwerpen wint onderstaand horloge boek:

A man & his watch

Winner is picked by me and my me only.

Wat zoek ik?
Ik ben opzoek naar een stijlvol en tijdloos logo. Het liefst met iets van een detail/element of details/elementen van een horloge erin verwerkt (bijv. dial, kroon,wijzers, etc). Liefst niet te felle kleuren, maar kleur mag het logo wel hebben, maar is kleur is geen must. Zwart wit is ook een optie. Ik laat mij verrassen.
Het betreft een logo voor The Watch Brigade en niet voor RLC.

Ik ben benieuwd naar jullie creatieve ontwerpen!
Alvast heel erg bedankt and let the HF-CHALLENGE begin!!! :sunglasses::+1:

MvG Ralph

22 likes

Is het gek dat ik bij de eerste tekening van @Jurk denk aan de YMCA band? :policeman:t2:

Leuk topic, ben benieuwd waar de HF’ers mee komen.

10 likes

Jurk wint.

4 likes

@jurk is de winnaar! Leuk topic Ralph!

3 likes

Kerel, kijk hoe mooie logo’s er al voor je zijn gemaakt. Als hier al geen winnaar tussen zit…

Helemaal voor een Instagram.

4 likes

Toffe ontwerpen, ik denk ook dat er al een winnaar tussen zit (@Jurk wat mij betreft). Maar morgenmiddag ga ik voor de lol misschien ook wat proberen (als ik daar aan toekom).

2 likes

Je zou zelf (bijvoorbeeld met vulpen) “The Watch Brigade” kunnen schrijven op wit papier, heldere foto ervan, uitsnijden in photoshop als PNG. Als je een elegant handschrift hebt heb je je eigen logo gemaakt!

Zo maak ik WhatsApp stickers om mensen lastig te vallen.

Ik heb ze ook zonder groetjes, dat is voor als ik boos ben.

17 likes

Dank.
Ik denk niet dat ik het beste logo heb.
En ik weet zeker dat er HF-ers zijn die een betere logo kunnen maken. Ik ben meer een cartoonist die het leuk vond iets te tekenen.

Wat ik wel denk dat kan werken als logo is het zwaailamp concept waarbij de lamp een horloge is dat zijn licht werp over de horlogewereld. Er is vast wel iemand hier die daar een Profi logo van kan vectoren.

3 likes

Kun je ze even als stickerpack publiceren zodat ik ze ook kan gebruiken? Dank! :joy:

2 likes

20 likes

Voorkeur gaat echter wel uit naar een digitaal/gedigitaliseerd logo :grimacing:

Even een live trace en klaar ben je

En anders die van jurk

1 like

I may be dumb, but I ain’t stupid.

Als je hem gaat gebruiken mag je het boek naar Gerard the @time_lord sturen.

Groetjes.

27 likes

Dat is em

4 likes

Ik stel een naamsverandering van je IG voor.

13 likes

Testing, one two! :grin:

5 likes

Zo is ie gaaf zeg, bedankt Han!

2 likes

Het boek is besteld. :sunglasses::+1:

Laat de concepten maar komen :grimacing:

5 likes

Misschien nog wat diamantjes toevoegen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik denk aan Turbonegro!

image

6 likes