Maen Hudson

Goedemiddag waarde forumleden,

Vanmiddag viel mij het volgende op: het blauwe gedeelte werd ineens overspoeld met Maen Hudson horloges in alle smaken. Hoe komt het dat forumleden dit type horloge ineens massaal verkopen? Is hij niet wat hij beloofde te zijn? Ik ben erg benieuwd, aangezien ik het een mooi horloge vind.

Groeten,
Jurtz

Onthudsond idd. Badumtssj

15 likes

:joy:

0PfMfYb

2 likes

Geen idee, maar ik vind die met de ‘ghost white’ dial toch wel erg gaaf :slight_smile: misschien dat die er ooit voor mij nog wel komt

3 likes

Wat is het doel van het delen van deze advertentie in dit topic? :upside_down_face:

1 like

:point_down:

Vind de witte ook erg mooi maar met 38mm veel te klein voor mijn nogal forse polsen…

1 like

Waarschijnlijk was er reclame en discount dan krijg je impulsaankopen.
Die staan dan wat later weer in het blauw.
Zo gaan die dingen :wink:

2 likes

Inkoopactie = impulsaankopen :stuck_out_tongue:
En de kast was minder mooi afgewerkt dan met de prototype foto’s :slight_smile:

2 likes

Dat :point_up:

Net zoals de Precista’s waar je mee werd/wordt dood gegooid.

4 likes

Mss dat de komende feestdagen voor een snelle verlossing kunnen zorgen. :wink:
Sowieso komt er veel in de verkoop als ik het zo bekijk…

De mijne blijft, wat een topklok voor het geld! :muscle:t4:

3 likes

Is al een topic over:

Gewoon een leuk horloge met goede specs dus sla je slag.
Mvg. Bertjan (voor de transparantie bezitter van een LE overgenomen op het forum)

2 likes

Zie de Maen schijnt door de bomen…

En dat is het ook! Ik heb de mijne aan @BertjanH verkocht zoals deze al aangaf in dit topic. Ik was tevreden met de kwaliteit en ook de nieuwe eigenaar. De kritiek is nogal heftig van mensen die hem niet hebben of hebben gezien in het echt. Dat die op details iets anders is vind ik geen probleem. Er is geen auto wat 1op 1 als prototype op de markt is gekomen.

En verder vind ik het horloge met wat ik ervoor betaald heb zijn geld waard. De specs zijn goed voor dat geld.

Ik heb hem alleen verkocht omdat ik het geld vrij wilde maken voor wat anders en wellicht koop ik er toch weer 1 terug.

2 likes