Making memories...

Wat vreemd, waarom moet bij jou nu iedere keer denken aan foute witte sokken in ouwe lullen sneakers? :thinking: :rofl::crazy_face:

3 likes

Ik had ooit eens een Jaeger LeCoultre. Amvox 1 titanium. Prachtig horloge.

Die stopt met tikken. Krijg nou wat. Ik naar de bekende JLC juwelier. Of ze die wilden nakijken. Tuurlijk. Geen probleem. Dus toen is het avontuur begonnen. Mijn JLC werd ingepakt, lekker, in een doos en toen met de post naar de horlogemaker van JLC.

6 weken later was die weer terug. Hij heeft me nooit verteld wat er precies is gebeurt, maar er zat wel een briefje bij met allerlei reparaties en onderdelen die vervangen waren. Ik geloof dus wel dat dat een avontuur was voor mijn JLC.

hij tikte gelukkig weer wel. We hebben het er daarna nooit meer expliciet gehad over het uitstapje. Sommige dingen accepteer je gewoon. Dat is ook een onderdeel van de beleving.

Soit. C’est la vie.

:beers:

1 like

Zwembad :ocean:

1 like

Dan wordt die toch nat?

Niet doen hoor…

Nee, absoluut niet. :grin: Het is maar een accessoire.

1 like

Haha, dat is een Polex.

1 like

Oeps terug naar het zwembad nieuwe foto :joy:

1 like

Waar is zo’n chronograaf functie anders nog goed voor? :joy:

1 like

Afgelopen zaterdagmorgen is mijn eerste kleinkind na ruim vier maanden zwangerschap helaas totaal onverwacht levenloos geboren. Een jongetje, die de naam Senna heeft gekregen. Het verdriet is groot. Ik ga er de tijd voor nemen maar ik een mooi horloge kopen waarin ik op de kast zijn geboortedatum en naam ga laten graveren. Ook dit zijn memories… :cold_sweat:

4 likes

Exact! Heftig! Gecondoleerd!
Zet je weer even met beide benen op de grond.

Tijd is een kostbaar iets, dat beseffen we ons helaas maar al te weinig soms.

1 like

Gecondoleerd en veel stekte gewenst :pray:t2:

Wat enorm naar om te lezen, enorm veel sterkte in deze moeilijke tijd :frowning:

Gecondoleerd. Heel veel sterkte voor jullie toegewenst.

Gecondoleerd met het verlies van een prachtig kleinkind.
Sterkte

[quote=“Fate_Amenable_To_Change, post:10, topic:225000, full:true”]
Ik hou m’n horloges aan tijdens het neuken.

Ik ook: een Zeppelin met alarmfunctie voor dit soort gelegenheden.
(Het wordt namelijk lastig praten als je te laat thuiskomt)

1 like

Klote om te horen. Heel veel sterkte.

Heftig! Heel veel sterkte

Wat een flinke dikzak voel ik me toch als ik jou zo hoor…

Enfin, mijn Tangente is wel op een aantal mooie reizen geweest en doet me sowieso denken aan mijn eerste baan, dus ik ken het wel!

1 like

[quote=“Rocker, post:20, topic:225000, full:true”]
“Afgelopen zaterdagmorgen is mijn eerste kleinkind na ruim vier maanden zwangerschap helaas totaal onverwacht levenloos geboren. Een jongetje, die de naam Senna heeft gekregen. Het verdriet is groot. Ik ga er de tijd voor nemen maar ik een mooi horloge kopen waarin ik op de kast zijn geboortedatum en naam ga laten graveren. Ook dit zijn memories…”

Als aandenken aan Senna heb ik dit horloge gekocht (Seiko SRPD11K1, special edition). Nu zijn naam en geboorte-/sterfdatum er nog in laten graveren.

3 likes

Een prachtig horloge, dat in schril contrast staat met de reden van aankoop. Heel veel sterkte.

Ik weet niet of ie past, maar zo’n gepersonaliseerde cashback is wel heel mooi en biedt meer mogelijkheden dan een standaard inscriptie.

2 likes