MotoSkooly's MarineMaster 007

Hè wat is dat dan een MarineMaster 007? Een nieuwe gadget van Q voor de volgende James Bond film? Nee, het is een ordinaire Seiko mod. Liefhebbers van Bond en haters van mod’s mogen nu afhaken, ik ga nog even door.

Zoals diverse van jullie weten ben ik gek op het modden van horloges en motoren. Na diverse vingeroefeningen (met hulp van diverse leden, waarvoor grote dank jullie weten wel wie jullie zijn!) kwam ik vorig jaar in het bezit van een al bijzondere SKX mod. Toen al wist ik dat die nooit meer de kist zou gaan verlaten, en gelukkig was de vorige eigenaar zo ruimhartig dat ik de mod nog verder “op smaak” mocht brengen. Uiteraard met behoud van de basis, dat wil zeggen de kast en het uurwerk e.d.

Na wat gepuzzel, geprobeer en jammerlijk gefaal is hij dan eindelijk zoals ik hem in een visioen voor ogen zag. Hij is af. Het is goed zo. Hij past mij als een warme handschoen op maat gegoten. Met originele MM300 dial en hands. Ceramische bezel, double domed saffier, gesigneerde kroon, 3D Super Oyster met Seiko sluiting en ga zo maar door. En doordat MotoSkooly tegenwoordig bezig is met “I AM” trainingen voor de ontwikkeling van zijn hogere bewustzijn, heeft hij dan ook maar gelijk de meest persoonlijke caseback die je kan wensen. Niet dat je denkt dat MotoSkooly eigenlijk NarcistSkooly zou zijn :wink:

Met grote dank aan @royke74 en @ThaPapper voor de fysieke steun en @Boetje voor de morele.

Wat vinden jullie ervan?






94 likes

Helaas is boetje niet zo handig op de vierkante cm, maar voor morele support ben je altijd welkom :grin:

Prachtige MOD overigens :smiley::+1:

1 like

Prachtig Roel… petje af voor je kunst en knutselwerk :facepunch:t2: Perfecte gepersonaliseerde beater heb je nu toch mooi maar even :smiley::+1:

1 like

Gaaf!

Hij lijkt wel erg op een Marinemaster.
Waarom koop je niet gewoon een Marinemaster vraag ik me dan af?

Caseback is trouwens mega gaaf :sunglasses:

2 likes

Zo had Seiko een SKX V2 op de markt moeten brengen Roel, fantastische mods en een geweldige achterdeksel, complimenten! :ok_hand::+1:

1 like

Die case back is echt heel gaaf!!

1 like

Hij is mooi geworden, Roel. :ok_hand:

1 like

Kweenie of t door je camera komt of de andere bezel, maar hij oogt n stuk groter.

1 like

Hij is heel gaaf, de caseback maakt het helemaal af :+1:

1 like

Mooie caseback :+1:

1 like

Prachtig horloge ! Mooi werk :smile:

1 like

Damn ! :sunglasses:

1 like

Super caseback :ok_hand:

1 like

Gaaf gedaan! Caseback is heel stoer.

1 like

Caseback is heel erg tof, ik moest alleen twee keer kijken of het een SKX of een MM was. Dat kun je als compliment zien, of niet.

3 likes

Mooi gedaan Roel (dat geldt natuurlijk ook voor de charmante assistentes):+1:

2 likes

Hij is gewoon mooi !
Bb

1 like

Ja, erg gaaf.
En die caseback, tsja,…dat is echt wat bijzonders

1 like

Heel gaaf gedaan, petje af. Past zn mm300 plaat gewoon zo op het uurwerk van de skx?
Die caseback maakt hem wel helemaal af. Geniet ervan.

1 like

Leuke mod! wel een beetje een hoog replica gehalte :sweat_smile:
Gave caseback! Waar heb je die vandaan getoverd?

1 like