Marathon Only

Nice, klinkt goed. :metal:t3:

Wellicht deze… klein logo, maar daar gaat patch overheen…

Zoiets…

1 like

Netjes! Die patch heb ik ook liggen, maar ûh waar heb je die muts gekocht? Best leuk. Ik ben ook wel van de leuke goodies erbij verzamelen… :wink:

Beter gelukt dat mijn fotobewerking…

Wel een dikke patch, maar kan er dus af (klittenband bevestiging).

2 likes

Ziet er idd erg goed uit!

Even Elmar helpen om zijn TSAR te verkopen, overigens op dit moment de enige in Europa in deze staat en zo compleet voor deze lage prijs!

Hij heeft hem een paar weekjes terug gekocht van…

Dat ben ik! :stuck_out_tongue_winking_eye:

En ik heb er eerder een NA over geschreven met allerhande interessante weetjes over deze knaller. Dit is wat mij betreft echt een horloge die de naam toolwatch meer dan waard is.

Hij staat nu dus te koop omdat Elmar een maatje groter heeft gekocht. Ik zou hem zelf zo willen terugkopen ware het niet dat ik nu aan het sparen ben voor een upgrade van mijn SPMc naar de nieuwe 42mm versie en dus het geld even geparkeerd heb. Jammer, maar soms moet je keuzes maken waar je later spijt van krijgt. :innocent:

Succes met de verkoop Elmar (@Elmarvanh). :ok_hand:

2 likes

Want een ordinaire plugpost was dat zeg… maar eeejjjj, wel heel lekkere prijs voor die set.

2 likes

:rofl: :joy: …ja sorry, ik wil hem eigenlijk gewoon zelf terug maar ja keuzes keuzes. :wink:

1 like

Dit is hem dus, de JSAR, de vervanger van mijn TSAR :grin::+1:t2:

!

6 likes

Wat een jumbo is dat zeg… gefeliciteerd met de aanwinst.

2 likes

:flushed:

image

2 likes

Dat kun je wel zeggen ja! Wow, … :crazy_face:

Van harte ermee en veel draagplezier @Elmarvanh!

1 like

Heads up: marathon heeft navigator (met sexy plexi) aanbiedingen (van 300 naar 200 usd). Ze maken ruimte voor nieuwe versie met saffier!?

2 likes

Huh… zie ik het goed. Is page & cooper geen marathon dealer meer?

1 like

Klopt! Zijn al een tijdje geleden gestopt, ik had dat ook al ergens gemeld volgens mij. Zit inmiddels in Europa geen Marathon dealer meer…

1 like

Toch paar adresjes

https://www.heinnie.com/brands/marathon

http://www.milwatches.com/index.php/cat/c328_Marathon.html

Geen idee of ze authorized zijn.

1 like

Dat weet ik ook niet. Volgens Marathon zelf zou er geen EU dealer meer zijn. Ik heb contact met ze gehad toen ik de band voor de TSAR kocht. Kan inmiddels wel weer anders zijn hoor. Als ik lieg, lieg ik in commissie… :wink:

Ah… okay. Ik neem aan dat dat nog steeds actuele info is.
Zo wordt het nooit wat met dat merk… verzendkosten en invoerrechten verpesten de aanbiedingen.

1 like

De ‘slechte verkrijgbaarheid’ zorgt er wel voor dat o.a. jouw Marathons op waarde blijven. :sunglasses:

Het blijven koele klokkies! :rofl:

1 like

Nieuw navigators… stalen kroon en saffierglas.
Vind de plexi leuker…