MeisterSingerFan (td)

Ik heb een horloge te koop staan:
en kreeg van twee forum leden een berichtje, de ene was eerder dus die kreeg voorrang.

ik kreeg het volgende bericht van Meistersingerfan:

Hallo Seamaster,

Graag wilde ik aan je vragen of het horloge nog beschikbaar is?
Zou hem graag willen kopen voor mijn vrouw.

Is hier allemaal beetje zozo de laatste tijd en ik wil je vragen of je a.u.b akkoord kan gaan met 136,75 incl. een normale pakketverzending?

Ik hoor het heel graag!

Vriendelijke groet,

Ik ging akkoord en heb mijn gegevens gemaild …
en kreeg het volgende antwoord:

Goedenavond Joost, smiling smiley

Leuk. Dank je wel.
Net wakker , zo naar mijn werk.
Neem morgenochtend nog even contact met je op, adres e.d.

Waarom doe je hem weg eigenlijk ? Toch te klein ?
Couturier ook mooi hoor. winking smiley

vriendelijke groet,
prettig weekeinde,

prima, ik zet het horloge gereserveerd en mail de andere koper …dat het horloge verkocht is.
maar de volgende morgen hoor ik niets , rond 19:00 vraag ik of hij de gegevens nog even wil mailen, en krijg dan tegen middennacht het volgende antwoord:

Ha Joost,

Ja , sorry man.
Ik had express nog gewacht met reageren voordat ik 95% zeker wist.
Liep er al even omheen te dralen , en was bang dat ie dan net weg zou zijn…
Helaas zit het nu toch nog die 5% tegen.
Moet ik er toch vanaf zien.

Maar verkopen doe je hem zeker, hij is gewoon leuk.

Excuus Joost,

vriendelijke groet,

Dus als je twijfelt over een horloge …zeg je gewoon dat je het koopt, de verkoper reserveerd het dan en dan kun je net als op marktplaats er nog eens rustig over nadenken.
Andere forumleden hebben dan pech gehad en de verkoper ook …ik vind dit geen stijl en het maakt me niet uit wat anderen er van vinden maar ik vind wel belangrijk dat het duidelijk wordt hoe we hier helaas met elkaar omgaan.

De tweede mogelijke koper die ik mailde had omdat meistersingerfan het horloge zou kopen intussen ook al wat anders, dus door actie loop ik nu sowieso voorlopig een verkoop mis.

nog een kleine aanvulling, natuurlijk ben ik ook niet heilig maar er gebeuren de laatste jaren meer aparte dingen bij verkopen op het forum…het gaat mij er om dat dit een bewuste manier van handelen is…
"Ik had express nog gewacht met reageren voordat ik 95% zeker wist."
ALs je het niet zeker weet moet je niet eerst zeggen dat je het koopt voor je vrouw !

Nou nou… Ook hier de reactie maar even gezet.
Voordat het daar weer verwijderd is straks…

Dat je hem dan nog hier zet alla…


:

ach…:sunglasses:

Staat het al en plein public ??
Pfff…

Wist ik eigenlijk al toen ik het berichtje verstuurde.

Laten we vooropstellen dat het niet echt HEEL sjiek is nee.
Maar de bedoeling van meet af aan goed.
Maar moet dit nu weer zo ?

Als een of andere gebelgde beer maar meteen weer aan de “vriendjes” melden ?
Alsof ik je een ik weet niet wat geflikt heb ?

“Ik heb mij bedacht” beter geweest dan ? Of reageren via ons aller Marktplaats ? Met nu weer het risico van “daar hoor je thuis” ?

Hij stond er al even op hoor. En zo lang op uitsluitsel heb je ook niet hoeven wachten.

Kan nooit eens he ? Iets van : klote , maar goed. Volgende keer beter…Baal ervan mag ook nog…

Hoop maar dat je in het leven zelf verder nooit eens echt onrecht wordt aangedaan. Zal helemaal een onuitwisbare impact hebben op de psyche…

Ik heb een uurwerk gekocht van Nils
Zoals beschreven en snelle verzending
Ook goede communicatie tussen beide gehad
Echte aanrader :+1:

Ik heb een prima ervaring gehad met Niels! Duidelijke afspraken, heel gezellig gesprek, lekkere koffie en een super horloge!