Skyracer vind ik een belachelijk model…
De overige van Breitling daarentegen:
rustig he over pikeys:wink:
Bijkomende informatie : nooit gedragen !
Top horloge, Ik heb hem met de zwarte en groene band. Batterij gaat 8 jaar mee en draagt super comfortabel ondanks de 45mm. Ik heb overigens al een paar keer behoorlijk hard ergens tegen aan gestoten per ongeluk en er zit nog geen krasje op. Het model is discontinued ondertussen en mag niet meer bij de dealers tentoongesteld worden I.v.m hogere positionering van Breitling in de markt.
Echt? hoe krijgen ze die dan nog verkocht?
Lees ook al:
Humor. Ze vinden het zelf dus ook een plastic ding.
Geen idee, maar ik heb de mijne bij een niet nader te noemen juwelier in Vught gekocht en die kon ze niet aanslepen zo snel vlogen ze de deur uit. Misschien via sites als Chrono24?
Klopt voor 1500 euro.
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant zie ik. Maar maakt niet uit hoor ik vind je nog steeds lief
Idd, €1495 om precies te zijn.
Ik had het gelezen thanks voor de tip
Hahaha ja joh ik zit maar te dollen Ieder z’n ding toch, ik heb hem gekocht omdat ik moe wordt van dat gezemel met automaten en hem aan m’n zoon wil geven over twee jaar met z’n 18e verjaardag. Om die pik nou met een pooierglimklok op stap te laten gaan in Den Haag vindt ik een minder plan en zo heeft hij dalijk toch wat leuks om.
Prachtige klok de Skyracer! Heb deze ook al een jaartje en ook met groene band. Ik hoop stiekem dat er nog meer kleuren bandjes uitkomen. Lcht en zeker geen plastic horloge. Er zijn ook breitlings van dit materiaal gemaakt die dik 5000 kosten.
Mee eens. Het is echt 1 van die typische horloges die je in je handen moet hebben gehad om het te snappen. Dat Breitlight is ook echt keihard, ik stootte laatst echt vreselijk gemeen m’n Skyracer tegen een metalen scherp randje op m’n werk en er zit nog geen krasje op. Dat heb ik met Rolex en Blancpain helaas anders meegemaakt. Jij ook veel draagpkezier van je Skyracer, ik heb hem in ieder geval dagelijks met veel plezier om
Die andere kleuren gaan niet meer komen trouwens, het model is discontinued
Draag hem ook dagelijks. Heb de klok 1 jaar geleden bij Eugene Van Baal in Nijmegen gekocht voor 1700. Ze hebben daar sinds de klok uit is doorlopend 300 korting op deze klok! Ik draag hem ook tijdens het sporten aangezien hij zo licht is. Ik had graag gezien dat er nog een grijs of khaki bandje op de markt kwam, maar helaas. Misschien komt er ergens aftermarket nog een andere kleur, wie weet. Jij ook veel draagplezier
Zijn er nog juweliers waar de Skyracer voorradig is?
1400,- heb je een nieuwe (op je deurmat) uit Monaco…
Zie chrono… en anders rijd je even naar Duitsland… liggen er ook nog zat (zie chrono)