MENS OP MAAN ! Show je horloge

sorry? Voor het merk wat alle missies van Nasa mogelijk heeft gemaakt? Foei…

Oh en plaatje…

Verder geen donder te maken met de maan :see_no_evil:

5 likes

Hoofdsponsor van de Amerikaanse regering of zo? :joy:

Toen durfde ze enorme risico’s te nemen, andere tijd andere wereld. En voor de complot denkers:
… … … vul maar in :joy:

1 like

Nee, sorry dat ik maar 1 stuk heb, :smile::smile::smile:

1 like

Hier wat leesvoer dan weet je waarom

2 likes

Hi,

Ik ga 'm maandag ophalen - wil graag 21/7/2019 3:56 op de garantiekaart :slight_smile:

Groet, Vincent

4 likes

Dat… inderdaad.

Ik ben geen wetenschapper, ik ben zeker geen deskundige, maar men zegt dat ik behoorlijk analytisch in elkaar zit… Dus ik snap er ook niet zoveel van dat het dan ineens tegenwoordig een stuk moeilijker lijkt. En dan te bedenken dat het gewoon ook steeds weer goed ging… en op die afstand… met zo weinig mensen… Ik weet het niet…

De eerste pogingen om Antarctica of de noordpool over te steken, laat staan de eerste pogingen om de grote gebergten te beklimmen enz. enz. Het kostte nogal wat mensenlevens. En hier er is niemand, maar dan ook niemand op de maan achter gebleven…

Toeval? Goed gesternte…??? :thinking:

Goed… stoppen voordat er een rel losbreekt. :wink:

1 like

oh en na wat zoeken is de originele bracelet ook Incoming…

1 like

Geen rel maar als een politiek spel de drijfveer is kan alles… Dat hebben we tegenwoordig niet…

1 like

En daar heeft Bulova ook nog haar eigen interne hommage op uitgebracht. Hier eentje uit het archief om mijn pols:

2 likes

Misschien niet op de maan achtergebleven, maar in de vluchten op weg naar ging het soms behoorlijk mis…

2 likes

Toen waren de mannen nog van ijzer en de schepen van hout…

3 likes

Eensch. Maar toch…

:heart_eyes:

1 like

Helaas (nog) geen Speedmaster, laat staan uit 1969.

Maar ik ga vanavond wel naar Apollo 11 in de bios. :wink: Lijkt me erg indrukwekkend.

3 likes

Mooie beelden van de Maanwandelaars. Nog 4 van hen zijn in leven, waaronder Charlie Duke die onlangs zo vriendelijk was om wat handtekeningen te zetten en smakelijk te vertellen over zijn maanwandeling.

6 likes

Lul.

3 likes

Trapt hij nou op een verloren Invicta? :joy::+1:

Amphibian, achtergelaten door de Russen !

3 likes