Met welk horloge is het voor jullie allemaal begonnen ?

Niet gezien sorry! maar op 6 dagen kunnen er altijd al verschillende personen zijn bijgekomen :smiley:

Of je bent hier 7 dagen niet geweest.

Ooit met wen Camel horloge zoals deze.
Jaren lang gehad.

3 likes

of ik heb het gewoon niet gezien. verder ga ik hier geen commentaar meer opgeven.
ik heb dit gemaakt om te kijken waar iedereen met begonnen is en om eens zelf mijn eerste topic te maken.

4 likes

Mijn eerste horloge is een flik flak. Maar daarnaast is het echt begonnen bij een Invicta pro diver die ik niet meer hèb.

Haha als we het zo spelen heb ik deze nog

Denk dat heel veel nieuwe leden er benieuwd naar zijn. Kan geen kwaad toch.

2 likes

Niks van aantrekken een aantal negatievelingen hebben de drang om elk topic de proberen te vergallen met negativisme ipv gewoon leuk mee te doen en over horloges te praten. Daarvoor zitten we mijns inziens hier op het forum.

4 likes

Amen :pray:t2:

2 likes

Mijn eerste horloge was dit btw:

2 likes

Lekker creatief. Een topic van een week oud weer opnieuw plempen.
Vroeger werd er door vele dan de melding gedaan "gebruik eerst een de zoek functie"
Tegenwoordig plempt iedereen maar van alles , “gepikt” @RLC of niet, op het forum.
Dussss.

1 like

Met deze 40 jaar geleden

2 likes

Het horloge waar mijn horlogeliefde mee begon was deze simpele citizen quartz van mijn opa. Deze kreeg ik toen hij overleed en heb ik jaren elke dag gedragen.

Hierna begon mijn eigen gekte met de seiko sarb033. Al lang niet meer in de collectie maar was zeker een leuk horloge!

Nu ligt mijn smaak meer op de klassieke dressers. Smaakt blijft altijd veranderen (of het ontwikkelen valt te noemen is maar de vraag).

2 likes

Black monster!! Toen viel mijn mond open van verbazing, wat was ik blij met dat horloge, n nog steeds, wel zwaar gebruikt nu!

1 like

Er is reeds een recent topic over hetzelfde onderwerp.


12 jaar geleden van mijn zoon gekregen.

1 like

Oh dat veranderd de zaak wel. Even overheen gelezen, dat krijg je als dezelfde personen zich in meerdere topics meerdere keren per dag negatief uiten.

1 like

Nee, dat krijg je als je alleen maar met jezelf bezig ben. Dan komt het narcisme helemaal tot uiting.

1 like

Het begon allemaal met deze Breitling Superocean 42. Nu in het bezit van mijn zoon

6 likes

Hiermee maar met een zwarte band. Denk dat ik een jaar of 7 a 8 was.
image

2 likes

M’n eerste was een kinderhorloge met zo’n plaatje op de wijzerplaat die veranderde als je de kijkhoek draaide. Ik zal ergens tussen de 6 en 10 jaar oud zijn geweest. In groep 7 van de basisschool had ik een horloge met een loterij gewonnen: zwarte plaat met witte cijfers. Deze droeg ik incidenteel. Het kinderhorloge heb ik volgens mij vaker gedragen, voor zover ik het kan herinneren.

Iets voor m’n 16e verjaardag werd ik werd ik me pas echt bewust van het fenomeen horloges. Ik had een oom en opa die altijd hun Prisma horloges droegen, dat leek mij ook wel was. Vooral de stalen band vond ik er stoer en duur uitzien. Dus toen vroeg ik een horloge cadeau aan m’n ouders. Dat werd deze Pulsar: uitgekozen op de Pulsar website en besteld bij de lokale juwelier.

image

2 likes