Mijn ervaring na één week de Tudor BB58

Goed veel beter dan de andere BB’s inderdaad, heb de Bronze 2019 gehad dus kan het goed vergelijken. Voor mij de juiste diameters all over.

1 like

Gefeliciteerd!! Heerlijk horloge. Ik heb de 41mm variant en mijn broertje heeft sinds kort de BB58. Beide zitten goed op mijn pols (17,5cm). De BB58 vind ik wel iets comfortabeler zitten dan de 41mm. Wrist presence is bij de 41 mm iets meer maar de BB58 is stoer en elegant. Prima met een pak.

Zal niet naar de 41mm variant gaan.

3 likes

2 weken non stop om de pols!
Wat een topper inderdaad, en zoals je zegt: de perfecte maat!

2 likes

Hahahaha wat bied je @Taconew :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hier nog een fan. Voor mensen die stiekem in eerste instantie vintage liefhebber zijn is dit een droomhorloge.

5 likes

Ik moet wel toegeven dat deze mij maar een beperkte tijd heeft kunnen boeien. Kan moeilijk zeggen waarom maar het bezit van de zaak was het einde van het vermaak.

4 likes

Wat hebben een boel mensen hier een Tudor.

Heel vet ding, 39mm is wel een sweet spot qua grootte

Ik had hetzelfde. Tijdlang naar uitkijken, hebben en flipperen. Kon me niet genoeg bekoren.

1 like

Mooi horloge deze Tudor! Zelf heb ik horloges van 34 tot en met 43 mm, het ligt helemaal aan het model en niet aan de maat hoe een horloge uit valt. Ik heb bijvoorbeeld een 40 mm Claude Bernard, deze voelt groter dan m’n Hamilton van 43 mm.
Wel heb ik gemerkt dat ik over het algemeen horloges van 35 tot en met 40 mm het meest comfortabel vind. M’n Seamaster van 41 mm draagt overigens ook super en voelt wel zwaar maar niet groot.
De 39 mm van jouw Tudor lijkt me dus perfect!

2 likes

wachten op tudor is geen straf, heet voorpret op de grote gebeurtenis :sunglasses:

1 like

Heb dat in hoofdletters geschreven, maar helpt niet altijd!
Heb al meer foto’s gedownload van Mr 58 dan ik ever ooit kan maken van mijn eigen toekomstige exemplaar!

Zou ik psychische schade kunnen verrekenen straks?

#totaalonbelangrijkevragen :grin:

Edit: jij ook op lijst?

1 like

Hoe zou de 39 mm staan op mijn 19 cm pols vraag ik mij af? Woon in Twente en voor een AD moet ik een flink stuk reizen. En dan nog eerst informeren of ie wel beschikbaar is om te passen.
Heb wel diverse aanbiedingen gehad van forumleden om te komen kijken/passen. Erg aardig!
Maar ook niet naast de deur.

1 like

Woon niet echt dicht in de buurt, maar als je wil afstemmen, stuur dan pb.

Ps: heb hem pas in december volgens sterrenteam Zwitserland

Edit: HorlogeHalle in Nederland Halle

1 like

Wat een pareltje man! geniet ervan, heerlijk he dat nieuwe als je hem net om je pols hebt.

Waaaaat? Nu al weg? En nog wel zo’n fijne nieuwe leren band erop gezet…

Dat setje verkopen is een eitje!

:grin:

2 likes

Congratz! Mooie Tudor goeie maat.
Zelf de BB red en een Prince oyster quartz

Eindelijk een scherpe foto pfff @HorlogeHalle (met dank aan jou)

3 likes

Hi,

Doe ik even met je mee - volgende keer maak ik het glas netjes schoon. Ben nog steeds erg blij met de BB58.

Groet, Vincent

5 likes

Hahahaa, super!
Nu kan je helemaal los :+1:

1 like