Mijn nieuwe aanwinst

Ik heb vandaag bij ww watches een Omega Seamaster 300M opgehaald. Deze zit ik een hele mooi verpakking. Voorheen kreeg je een rood lere

Hieronder enkeke foto’s

32 likes

Wat een geweldige kist zeg. En natuurlijk een prachtig horloge, gefeliciteerd!

Mooi!

Prachtige kist! En natuurlijk ook een top horloge! Vind hem zwart toch wel het mooiste denk ik

Erg mooi! Super model en mooie kleuren, met name de rode letters en tip van de secondewijzers zijn een leuk detail!

Gefeliciteerd en hopelijk komen we nog veel foto’s hiervan tegen in andere topics!

Erg mooi!!

Mooie klok.

Gefeliciteerd ermee.

Veel draagplezier toegewenst.

Elf.

Topper in dito box. Ik ga hem steeds mooier vinden en dat is niet best voor de financiën.

Topper! Nooit gedacht dat ik recente Omega’s zou gaan overwegen; maar deze komt daar zeker voor in aanmerking!
Veel plezier ermee. PS mooie doos ook!

Congratz man! Dikke klok!

Grappig zie ik nu pas. Originele prijstag is meegeleverd! Altijd handig.

Zeer mooi, proficiat !

Zo das een mooie kist.

En het horloge mag er ook wezen :wink:
Proficiat!

Mijn beste,

Een Topper.:+1:
Veel draag-genot met deze magnifieke klok!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Heel mooi!

Beauty, geniet ervan. Ik geniet al weken van mijn oldtimer Omega uit 1977. Die blijft maar doorgaan zonder een enkel probleem met slechts een enkel onderhoudsbeurtje. Kwaliteit en prachtige uitstraling.

Groet Bert

Wat een gaaf horloge. Ik dacht altijd dat ik voor een Speedmaster wil gaan, maar nu twijfel ik.

1 like

Mooi! Gefeliciteerd

Veel draagplezier :slight_smile:

Wat is nu eigenlijk mooier, de kist of de Omega. Ach, ik ga voor allebei. Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.

Machtig prachtig :ok_hand: