Mikekiwi stelt zich voor

[quote=“Carpe_tempus, post:20, topic:50620”]
en je noemt het prutsklokkies…
[/quote]neen, ik heb geprobeerd aan te geven dat ik een stapel prutsklokkies heb en dan ook nog deze die ik hier laat zien. Dus nee, zo arrogant ben ik niet om dit prutsklokkies te noemen…

Welkom hier. toch wel een mooie collectie, hoop dat ze de Citizen terug aan de praat krijgen, vind ik wel een hele mooie. groeten Luce

Welkom! Ik ben zelf geen Seiko fan, maar die op de eerste foto vind ik erg mooi. Veel plezier op het forum :+1:t2:

Welkom en leuke verzameling.

Hopelijk dat de citizen weer gaat lopen.

De Pulsar is wel n herkenbare. Die vond ik vroeger ook erg mooi. Van titanium als ik me niet vergis.

[quote=“marnixmoed, post:24, topic:50620”]
De Pulsar is wel n herkenbare. Die vond ik vroeger ook erg mooi. Van titanium als ik me niet vergis
[/quote]Idd titanium, vinnum stiekum nog steeds wel mooi. Gaat ook niet weg, heb hem ooit gekocht met de centjes die ik van mijn oma had gekregen net voordat ze was overleden (oma hield ook van horloges). Misschien dat ik hem ooit nog eens laat opknappen.

Heb vandaag maar een mooie horlogebox op Ebay gekocht, kan ik mijn uurwerkjes eens goed opbergen. Er passen er 10 in, heb er nu 5 die ik wil bewaren. Kan dus nog even voort… :heart_eyes:

1 like

Welkom! Mooie Seiko hoor. En goede foto’s natuurlijk:-)

Welkom, mooie klokjes en dito foto’s!

Hoop dat je Citizen snel gefikst raakt.

Welkom :grinning:

Welkom op HF! Mooi spul :blush:

Hartelijk welkom en veel plezier gewenst .