MN straps only

Netjes👌

1 like

Net ook maar een original besteld voor de Explorer2… bevalt goed dit bandje

2 likes

Binnenkort kunnen we groepskorting regelen.

2 likes

Dat klinkt niet verkeerd. Ik zou er ook wel een willen.

Dan moet je er één bestellen…

6 likes

Goed plan, zal eens een balletje opgooien bij Erika!

1 like

Ik heb Erika even aangeschreven ondertussen. Even afwachten op haar antwoord.

3 likes

Misschien dat ik ook meedoe.

Ik heb eerst de vraag gesteld of ze überhaupt interesse heeft in een bulkorder met korting voor de leden van HF. Mocht dat zo zijn dan zal ik een topic openen met de kosten en mogelijkheden. En zo niet, dan zal ik dat hier mededelen. :sunglasses:

16 likes

Nice topic! Ik had al eens van ver naar de MN straps gekeken maar dacht dat dit gewone Nato’s waren. Dankzij dit topic gezien dat het toch wel net iets anders is. Het bevalt me, en als ik een beetje de ervaringen lees is het draagcomfort superieur met de fijnverstelling. Echt een bandje voor de Tuna!
Nu nog wat getwijfel over welke.

De original met geel:

De mirage met oranje of witte centerlijn:

De black-ops zonder centerlijn of oranje-geel-sand centerlijn

Bedoeld voor deze, de buckle van MN wordt een brushed exemplaar.

1 like

Met terugwerkende kracht graag :grin:

1 like

Ja idd. Net de 2e besteld, full retail… :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Hallo,
ik wilde een leren nato strap zwart bij haar bestellen maar ik krijg het mailtje iedere keer weer terug dat haar mail adres niet bestaat!
het kan natuurlijk zijn dat ik iets verkeerd doe maar… misschien ook niet.
wie weet een oplossing…??
bedankt Tom

Dan heb je het adres verkeerd getypt. Denk aan de kortingsactie :wink:

Ik ben fan.
Heb 'n Original en Black Ops.
Mirage met lume onderweg as we speak…

4 likes

Vraagje aan bezitters. Ik draag mijn horloge altijd los om de pols, dwz er past makkelijk 1 vinger tussen pols en bandje. Ik kan me voorstellen dat dat met deze bandjes niet gaat omdat a) de bandjes iets van elastisch zijn en b) de sluiting dan niet echt strak zit.
Zijn er ‘losdragers’ die deze band gebruiken en wat zijn de ervaringen?

Ik draag m vrij los, dat gaat prima en de sluiting blijft goed zitten, want je past de band dan aan in het schuifijzertje (kan t niet anders omschrijven)

1 like

Zie ik bij jouw bandjes een extra stukje hardware?

Ik draag de bandjes meestal zo los dat het niet in de pols knijpt om zo te zeggen, en dat het elastiek niet onder spanning staat.
Hou er rekening mee dat het elastiek van de banden erg stevig is, dus net zo strak dragen als een nato band is goed te doen. Sluiting los bij omdoen is een optie, maar ook weer niet echt nodig.

1 like

Heb de MN-strap eigenlijk voor de Dan Henry besteld. Maar ik heb mijn twijfels…:thinking:

1 like