HF Only: MN straps discount

Naar aanleiding van het topic van @louis even wat quotes:

Well gentlemen, hier het gegeven antwoord:

Het is niet de eerste keer dat me gevraagd word of ik aan forumleden of Facebook groepen een korting kan aanbieden maar wel de eerste keer vanuit Nederland. De andere forums en groepen heb ik uitgelegd dat ik dat niet doe omdat ik het het belangrijk vind dat iedereen dezelfde prijs betaald, ongeacht of het een “grote” of een “kleine” klant betreft. Duidelijk voor iedereen.
Maar aangezien dit een Nederlands forum betreft vind ik dat ik eigenlijk dat ik niet kan weigeren…

Dus wat ik voorstel is:

One week only 10% korting voor leden van het horlogeforum uit Nederland en België (dinsdag 16 t/m dinsdag 23 januari 2018).
Gewoon bestellen via de site (dan heb ik zeker alle gegevens compleet), betalen via Paypal en mij een mailtje sturen met: bestelnummer en code “horlogeforum” dan crediteer ik 10% via Paypal.

Aanvulling mijnerzijds: stuur ook je forumnaam mee in dat mailtje. Zo kan Erika checken of je ook een forumlid bent.

Indien je niet overtuigd bent: https://www.instagram.com/erikasoriginals/
En als je overtuigd bent: https://erikasoriginals.com/

Onder het mom van “alle beetjes helpen” een coulante korting die op elke bestelling van toepassing is. En trust me: dat bedrag is het meer dan waard. Doe er je voordeel mee!

Zulu uit.

29 likes

Top geregeld!

2 likes

Leuk initiatief en ik kan me vinden in het standpunt van de verkopende partij. Blijft toch maatwerk.

2 likes

Zeer netjes, ik ga meteen is even snuffelen en bedankt!

1 like

Goed geregeld! Helaas voor mij 2 dagen te laat :grimacing:

1 like

Hoi Erika,

Mij mag je altijd checken babe.

Groetjes,
Han :v:

Of werkt het niet op deze manier Dennis? Ik heb weer niet gelezen, alleen de link aangeklikt.

9 likes

Ik krijg net een mailtje dat die Handavinci is uitgesloten van deelname :face_with_raised_eyebrow:

Edoch :rofl:

6 likes


Man man man man man man man man man man man.

1 like

Bedankt voor deze actie @Zulu!:v:t2:
Gelijk een grijze besteld met lume erin.:grin:

1 like

:face_with_raised_eyebrow:

Ik snap het als je met de hond gaat lopen en je knoopt zo’n beestje een gelumede band om de nek, maar…ooh…wacht.

Nevermind. Het kwartje viel.

images (4)


@zulu, ik verwijder mijzelf nu uit je topic. Ik heb geprobeerd om twee keer weg te lopen uit mijn kantoor, maar ik vond de grap te goed om te laten schieten en ben toch weer teruggekomen tegen beter weten in.

Groetjes,
Han

3 likes

Leuke meid die Erika, maar ik vind het dure Nato’s…

Overigens, is dit niet “reclame”? Mag BG_ de euh… hoe heet die chrono die @MGS maakt ookweer? hier bijvoorbeeld ook pluggen met wat korting?

:wink:

Maar negeer me vooral joh, ben gewoon chagrijnig

Gaaf, ik ben benieuwd naar de foto’s in het echt. Ik ben geen lumaddict, maar wel benieuwd hoe dit er uit ziet :+1:

@Logie Brrrrrrr…Nato’s. Ik heb een hekel aan Nato’s. Dit lijkt erop, maar is appels met peren zeg maar.

Wil je nu een sticker? Cheer op, blue monday was gisteren, dramaqueen :wink:

2 likes

Nee, doe maar zo’n duur nato’tje.

Thats me

4 likes

Mooie actie @Zulu :+1:
Ik heb meteen een MN Mirage met lumed centerlijn besteld voor op de Tuna. Benieuwd!

2 likes

Afgelopen zondag ook een Mirage met lume besteld…
Eveneens zeer benieuwd…

3 likes

De 5 euro alweer teruggestort gekregen! Dat is schnelll👌

2 likes

+1. Ik had een original met rode centerline besteld. Gewoon omdat het zo lekker vloekt op mijn Damasko.

2 likes

Ik zit echt zwaar te twijfelen. 45 euro voor een nylon strap?!?! ik geloof wel in de kwaliteit en draagcomfort.
ga ik het wel op mijn BB of tuna dragen?

1 like

Zeer netjes! :+1:

Edit, was voor ervaringen topic…