Modificatie(s), MOD (s), Is er nog wel belangstelling ?

Ik ben het sowieso niet eens met je mening over modden,
Maar met Han val je echt helemmaal de verkeerde aan.

Han wil juist de originele looks behouden, En gebruitk voor zover ik weer uitsluitend alleen originele Seiko onderdelen,

Buiten dat nagenoeg alles wat hij maakt wijkt juist van het origineel af maar heeft wel de originele looks van een seiko. Het zijn dus Mods. Maar zouden zomaar uit de stal van seiko kunnen komen.

Avonden modden voor een flesje bier, een tijdschrift of een worst.
Iets slopen en nieuw kopen, schuldig voelen omdat iemand iets langer op zijn horloge moet wachten. Wat nagenoeg gratis gemod word. Bij mij had het allang me neus uit gekomen. Han is een goede vent👍

12 likes

Graag een paar voorbeelden want anders kan ik er weinig mee, geen restauraties dan want dat is uiteraard geen mod.

En als ze werkelijk gemod zijn zonder dat dat aangegeven is dan graag melden middels “flag”.

Hear hear!

Zolang het er netjes bij verteld word bij een eventuwele verkoop, Is er toch niets mis mee.
Naar mijn weten is het wie betaald die bepaald?

1 like

Ik val han niet aan. Hij is/ was mij onbekend. Hij presenteert zichzelf als modder in dit topic. Mijn mening gaat over het modden zelf.

Dus als hij dat Gratis doet. Top

Maar blijkbaar wordt hij op handen gedragen. Vandaar zijn iet wat overmoedige reactie eerder.

Speedmaster met racing (mark II) of panda of pre moon dial bijvoorbeeld.



Zag ook laatst een submariner met blauwe dial voorbijkomen.

En er zullen er wel meer zijn.

1 like

Nou, @vierport heeft een topper van een mod van de Reverse Shark Sub.
En dan niet te vergeten de Panda Speedy van @bordewolf

Overigens juich ik het alleen maar toe!

3 likes

Ik bedoelde vanzelfsprekend modden zonder daar een eventuele koper over in te lichten. Verder heb ik er geen mening over want het zijn je eigen spullen en staat je vrij ermee te doen wat je wil.

Moeten we ook geen onderscheid maken tussen modden en frankenwatches?

1 like

Maar allemaal keurig aangegeven zoals verwacht dus niks mis mee.

Da’s waar ook: top mod! (Overigens origineel ook exact zo gemaakt)

Of extreme patina?

7 likes

Nee hoor dat heet flair en ironie :wink:

3 likes

Zoiets?

Allemaal nep :grin:

5 likes

Ik vind die blauwe zo fantastisch.

2 likes

BAN! REPLICA!

Oh nee mod… bijna net zo erg :crazy_face:

4 likes

:+1:

Waar is de tijd gebleven dat mensen mij tagde als er een fittie gaande was… Laatst dat incident met die vroege vogel en nu dit weer.

Nou laat ik mijn vinger maar even in de pap stoppen:

Han is een meester en naar mijn idee tevens de forum knuffel knutselkoning. Als hij wil modden (voor weinig/niks) met als resultaat dat er hele gave foto’s/topics hier geplaatst worden met daarin lofzang alom dan is dat alleen maar te prijzen. Het wel of niet modden is naar mijn idee ook een invulling van de manier waarop je je hobby wil voeren, live and let live. Met een forum in de omvang van deze moet je kunnen accepteren dat er mensen een andere manier hebben van het uiten van hun hobby.

Overigens kan ik niet accepteren dat men Russen dragen, lelijke kut horloges. Die mensen moeten gewoon een perma ban krijgen.

Doei hè

12 likes

deze bedoelde ik inderdaad. Is toch nooit meer te verkopen? En als ze het bij Rolex niet hebben bedacht waarom dan zoiets zelf in elkaar zetten?

Beetje open deur intrappen of niet? Waarom? Omdat je het mooi vind :grinning:

1 like

Mooi he!

De zwarte wijzerplaat is gewoon aanwezig. En dus omkeerbaar. Maar ik denk zelfs dat er gegadigden zijn voor deze combi.

4 likes

Dat weet ik wel zeker, net als de Panda Speedy.

1 like