Mods only topic

Nee dat is die blauwe :grin: maar ook deze heeft een zoutzuur en daarna ammoniak badje gekregen hoor

1 like

Jep. Maar is slechts een kwestie van bezel verwisselen en ander bandje. 5 min werk :grin: Laten we zeggen dat ik ze allebei heb, maar de huidige vorm de Blije Rus is.

image

Voor de modders onder ons!

1 like

kwam net deze op FB tegen… best leuk gedaan, en nog niet eerder gezien die coating op een samurai…

2 likes

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.nl%2Fulk%2Fitm%2F113461641640


3 likes

Ja zeker. Is echt een plaatje toch, al zeg ik het zelf :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mijn al gemodde SKX007 toch maar open gebroken en nu met een glaasje met rode AR coating waar de skyline van Amsterdam in te zien is. :roll_eyes:

2 likes

Wel fijn dat er ook topics zijn waar positief over mods wordt geproken :nerd_face:

12 likes

:joy:
image

1 like

Vraagje aan de modders van hf, hoe belangrijk is de kwaliteit van een crystal press, om een glaasje in een horloge te drukken?

Voldoet een van Ali express voor 5 euro of is het het geld waard in een degelijke te investeren?

2 likes

Ik heb die van Ali gekocht op EBay. Daar was ie 2x zo duur maar binnen 3 dagen geleverd vanuit Engeland.
Heb hem 1x gebruikt en werkte mijn inziens perfect.
Kom uit Hellevoetsluis, als je in de buurt woont mag je ook de mijne lenen.

2 likes

Midden limburg is helaas niet echt in de buurt maar bedankt voor het aanbod! Ik denk dat ik er gewoon een op ebay bestel dan. Dankje voor de info!

2 likes

Gaat hem niet worden nee. Succes!

2 likes

De te opvallende 5 weggeverfd en tip van secondenwijzer rood gemaakt.

3 likes

Mijn eenvoudige SKX mod :blush:
3D Oyster en keramische bezel.

3 likes

Prachtige mod. Iemand een adres waar je een skx zo kunt laten modden? Zelf begin ik er maar niet aan

Misschien bij Monsterwatches.
Dit is echter alleen een andere bezel inlay. Die kun je eenvoudig zelf loswippen en de nieuwe erin plakken.
Zijn genoeg tutorials op YouTube te vinden hierover.

1 like

En saffierglas dacht ik?

Dat zou kunnen. Kan ik zo niet zien.
Dat is wel lastiger.

1 like