NA, SKX mod. 'sweet child of mine'.

Bested,

In heb een zoon, 14jaar.
Hij houd van horloges en heeft een mooie collectie ondertussen.
In deze collectie zit 2x de SKX.
1x zwart en 1x een oranje, deze is van mij geweest mijn werkbeater maar aan het kind gegeven.
Goed zomer en zwemhorloge maar verder hadden we er niet veel mee.

Maar,
HF heeft @HanDavinci !!
Na wat contact met te hebben gehad waren we het eens, de oranje rakker moest aan zijn creativiteit gaan geloven.
Hij moest gemod worden tot een uniek exemplaar.

Tijd voor actie, spulletjes bestellen en het wachten totdat alles geleverd is bij de brievenbus.
Na een kleine periode alles ontvangen en de boel op de post naar Handavinci.

@HanDavinci is vliegensvlug, niet te remmen en hij had na enkele dagen de mod al af, wauw.
Wat fotos gezien en we vonden het al geweldig.
Mijn zoon kon niet wachten op de overdracht.

Dus. Afspreken maar!

Gisteren was het zover, met onder mijn zoon zijn armen een kaartje en kerstpakket voor Han als blijk van dank op naar Enschede om Han te ontmoeten en het horloge in ontvangst nemen.

Daar was het moment dan, de mod kwam tevoorschijn en serieus wat een ontzettend gaaf en mooi horloge.
Vol in de roos! Geweldig. Geen foto doet hem recht aan. Zo mooi hoe de combinatie van onderdelen alles tot een geheel en tot leven laat komen.
Het horloge spreekt, speelt met het licht en klopt gewoon . Schitterend en uniek.

Het kereltje is er serieus trots en blij mee.

Foto’s willen jullie.





Gaaf he!

@HanDavinci , nogmaals dank voor dit super leuke project. Je hebt het kind super blij gemaakt en mij jaloers op hem. Tevens leuk je te leren kennen via deze weg.

Dank voor het lezen.


77 likes

Die is tof.:ok_hand:

Heel gaaf!

Geweldig! De dial is natuurlijk al prachtig, maar dit is echt het beste gebruik van de top hat crystal tot nu toe. Dat doet echt iets moois met de kleur en het licht :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Die is heel erg geslaagd!

Gefeliciteerd voor jou en je zoon, echt een gave mod! @HanDavinci you did it again, king :crown: of mod!

2 likes

Heel goed gelukt! Ben niet zo’n superfan van het dikke crystal, maar voor de rest heel mooi!

En een tevreden zoon: dat is priceless!

Waar heb je de dial vandaan als ik vragen mag?:relaxed:

SUPER :heart_eyes:

Mooi geworden hoor!

Nice!!

Super! Daar zal je zoon veel plezier aan beleven! of met premium winst op insta doorverkopen

5 likes

Jouw kind wordt keurig opgevoed, zoveel is zeker !

Prachtige mod! Proficiat voor de zoon met deze knappe aanwinst, en hulde voor @HanDavinci, dat hij met zijn houten Taphuys hoofd de aflevering met volle vreugde heeft afgehandeld

6 likes

Mooi verhaal en mooi resultaat! Leuk om samen met jouw zoon deze hobby te delen. :+1:.

1 like

Hoe heet dat type glaasje wat er in zit? Geeft em een vintage look. Cool hoor.

Top hat.

Glaasje is echt prachtig qua looks.
Daarbij laat hij het horloge echt knallen. Niet te geloven hoeveel invloed het glaasje heeft op het tot leven komen van het horloge.

1 like

Top hat, dat was em, was even vergeten hoe dat heet.

1 like

Dit is toch mooi! Dat via een forum als HF dit soort dingen tot stand komen. Leuk voor je zoon ook, tof! :+1:

3 likes

Heel erg gaaf!!! Wat zal je zoon blij zijn!! :smiley::+1:t2:

Supergaaf geworden zeg. Lekker geknutseld weer door @HanDavinci en leuk dat het horloge is overgedragen van vader op zoon :family_man_boy:
Ga dat tophat safier steeds meer waarderen. Twijfel voor mezelf nog tussen vlak of deze.

Maar die bezel inlay is niet gebruikt zie ik? Stond dat niet?

1 like