NA, SKX mod. 'sweet child of mine'.

Paste niet door het top hat glaasje… wat vijlwerk eindigde in een gebroken insert.

Han en ik vonden deze insert ook super en clean ogen. Eigenlijk perfect passen en we hebben ervoor gekozen het zo te doen.

2 likes

Ai zonde. Maar denk dat originele hem inderdaad beter staat. Die hou ik zelf ook denk ik.

Mijn beste,

Proficiat met deze gepersonaliseerde aanwinst!!
Goed gedaan!!
Ik wens hem er een eindeloze tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heel vet geworden!

Prachtige mod heeft hij weer afgeleverd. :ok_hand:

Supercool weer :ok_hand::facepunch:

Prachtig om te zien hoe de zoon kan opgaan in de hobby van de vader!!!

Ik wens hem nog heel veel draag- en vooral kijkplezier met dit toch wel heel bijzonder horloge!!! :+1::clap::+1:

Leuk! :+1:t2:

Mooi gedaan! En een heel gaaf horloge voor een jongen van 14! Voor een van 24,34 of 44 ook btw :+1:t2:

Super gave SKX zeg, gefeliciteerd voor je zoon en ja, Han is de Seiko Mods Meister :facepunch:

1 like

Geen probleem en bedankt voor het kerstpakket! :sunglasses: Ik vind dit veel leuker dan geld vragen voor mods, zolang ik mijn eigen idee maar kan bouwen.

Eens, ik was ook verrast.

Hij heeft een beetje zo’n Deepsea look, door het overlopen van de plaat.

giphy (4)

Haha schei uit Roy. Ik had @anon53002072EV gisteren al een berichtje gestuurd. “Hans, ik heb geprobeerd om een paar biertjes drinken. Dat is mij niet gelukt en ik ben nog steeds in Arnhem, ik ben een beetje verward en ik moet eerst zorgen dat ik terug in Enschede kom. Zullen we een uurtje later doen? :joy:

Insgelijks! Het is altijd leuk om weer een gezicht achter te naam te leren kennen :v:

9 likes

Vet projectje!

Heel mooi !,
Overigens droeg Slash een Hulk tijdens laatste concert in NL
Dus ik dacht bij het lezen van de titel een groene te gaan zien.
Schitterende plaat !

Heel mooi!

Gewoon wauw.
Ja, gewoon wauw.

echt heel mooi geworden!

Heel mooi geworden, erg leuk met die top hat. Waar hebben jullie de wijzerplaat besteld? Veel plezier ermee!

Ben ik nou de enige die het he-le-maal niks vind!?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
:yum:

1 like

Gelukkig paste die niet!!

Heel mooi geworden. Complimenten.

1 like

Prachtig! En ik zeg het nogmaals.Die Han kan er wat van :+1: