Monsterwatches

Kan dat niet iets vriendelijker ?

7 likes

Valt reuze mee hoor. Komt waarschijnlijk onvriendelijk over omdat ik geen gebruik maak van emotions. Daarnaast ben ik vrij om te zeggen wat ik wil.

3 likes

Zeker, het is een vrij land maar er is ook nog zoiets als goede omgangsvormen.

7 likes

Meneer is 71 en deelt onze liefde, :+1::+1:
 Hij zet zijn post alleen op het verkeerde plekje, so what.

Een mod plakt hem wel goed, rustig aan


8 likes

ik vind dit wel nuttige informatie aangezien ik ook een bestelling bij Monsterwatches heb liggen en vind dat het allemaal wat lang duurt.Blijkbaar is er dus e.e.a. aan de hand wat dit kan verklaren.
Bedankt voor deze info @willem2

1 like

Het lijkt er sterk op dat Monsterwatches even uit de lucht is. Half jaar geleden een skx007J besteld, snel en probleemloos geleverd. Kleine week geleden een seiko5 besteld en betaald, maar geen reactie tot nog toe. Ik kijk het nog een paar dagen aan.

2 likes

Wat is er aan de hand met Monsterwatches?

@robokies, mocht je dit lezen:

Vervelend dat ik het forum moet gebruiken om contact met je te krijgen, maar je laat me weinig keuze. Ik heb na een emailnotificatie dat een horloge weer op voorraad is een bestelling bij je geplaatst en dircet betaald, nadat ik je orderbevestiging heb ontvangen. Ondanks je melding dat je direct na ontvangst zou versturen heb ik tot heden (7 werkdagen later) niks ontvangen. Ook krijg ik geen reactie op mijn emails aan je. Nu lees ik van forumlid willem2 dat er bezwaarlijke omstandigheden zijn en kan ik begrip opbrengen dat het langer duurt. Maar een antwoord op een mail zou wel zo netjes zijn. Nu zie ik vanochtend tot mijn verbazing dat je je site hebt geupdate met Black Friday aanbiedingen en concludeer dat je dus “back in bussiness” bent. Kun je niet eerst je lopende bestellingen afhandelen?
Als je om wat voor reden dan ook niet kunt of wilt leveren, stort dan mijn betaling terug. Ordernummer: 7502. Maar ontvang natuurlijk het liefst het horloge. Beste Rob, het is zeker niet mijn bedoeling je zwart te maken maar hoop wel dat je begrijpt dat ik geiriteerd begin te raken. Een eerdere bestelling is perfect verlopen en draag die SKX007J met veel plezier!

Hoop dat het snel is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Ordernummer 7502

6 likes

Ook ik heb inmiddels, nadat ik een Facebook account heb moeten aanmaken om Rob te bereiken mijn horloge ontvangen. Rob heeft gratis een leren band aan de bestelling toegevoegd. Wellicht voor het lange wachten. Dank voor de leren band.

Uiteindelijke toch alles goed gekomen, vind wel dat Rob z’n communicatie fling verbeterd kan worden.

4 likes

Bestelling geplaatst op site. Gevraagd naar extra pushpins om deze bij de bestelling te doen, en de kosten bij de rekening te voegen. Ik kreeg een rekening zonder de pushpins, die ik heb betaald. Even later kreeg ik een nieuwe rekening met de pushpins erbij. Op de rekening stond Seiko pushpins 0,3mm. Helaas waren het de dikke pins van Seiko, dus direct gemaild om deze niet bij de bestelling te doen. Vandaag kwam de bestelling binnen inclusief de pushpins. Rob heeft geantwoord via de mail dat ik deze gewoon mag houden.

Top service en prima bereikbaar via de mail.

Zeer slechte ervaring. Hoef hier nog niet gratis iets vandaan
 Laat zomaar niets meer van zich horen voor langere tijd. Terwijl er betaald is 300euro+
Pas na een 06 nummer zoeken Contact gekregen. Niet klantvriendelijk. Telefoon er gepiekeerd op gooien. Spijtig van de Familie omstandigheden dat gun je uiteraard niemand, maar als je terug leest zie je overal op internet dat alles aangegrepen word om niet te hoeven werken. Uit de hand gelopen hobby die om centjes draaid.

Wel netjes geld terug ontvangen. Maar hij moet wel eerst warme voetjes krijgen.

Zodra een hobby een kvk nummer heeft en een Webshop ben je gewoon een bedrijf. Ik ben mischien hard. Wie betaald die bepaald. Klant is koning. Ik gun niemand iets ergs in de familie. Maar ik heb er eerlijk gezegt ook geen boodschap aan. Ik koop een horloge en stort niet op Giro 555

8 likes

Ikzelf heb verschillende goede ervaringen met Rob @monsterwatches. Het beantwoorden van mailtjes zou misschien wel sneller kunnen maar Rob lost dingen uitstekend op. Zelfs (of juist?) met gratis Natobandjes en/of andere extraatjes.
Ik koop zo weer bij Rob.

Ik kan me de reactie van Bos zeer goed voorstellen. Ook ik ben zeer onbeschoft te woord gestaan door Rob. En hij heeft inderdaad een bedrijf, waar ik (en wij) een betalende klant ben. Hij mag wel wat professioneler reageren ipv z’n fouten goed te maken met wat gratis bandjes. Als een particulier op HF op deze manier zaken doet wordt hij gelijk tot op z’n schoenveters afgebrand en wordt er schande van gesproken. Bij Monsterwatches wordt het schijnbaar geaccepteerd omdat het een “uit de hand gelopen hobby” is :thinking:

5 likes

Ik heb twee a drie weken geleden een leuke Seiko 5 gekocht bij Monsterwatches. Die werd binnen no-time geleverd! Sneller dan de beoogde levertijd.

Helaas ontbrak het bandentooltje wat ik er bij had besteld. Ik had wat moeite om in contact te komen met Rob. Maar gelukkig is het inmiddels opgelost en het geld voor het bandentooltje is keurig terug gestort.

Al met en al dik tevreden.

Iemand een idee over hoe ik t beste contact met Rob op kan nemen? Krijg via mail en monsterwatch FB pagina helaas geen reactie :frowning:

@Sjefske,

Rob was van de week actief in de groep: Seiko Passion.
Ik zou onder zijn bericht gewoon reageren
 kan niet te missen zijn lijkt mij dan.

1 like

zeer recent via FB contact met Rob gehad en gezien zijn prive omstandigheden in overleg besloten om voor “zaken” op de Rikketik beurs in januari af te spreken. voor nu dus nog geen zaken gedaan maar wel mijn respect naar hem om in dit soort omstandigheden je uit de hand gelopen hobby of bedrijf of hoe je het ook wil noemen toch zo goed en zo kwaad mogelijk te draaien.

Ik krijg geen reactie, op verschillende kanalen contact gezocht. Als er privé omstandigheden spelen waardoor e.e.a. vertraging oploopt, dan is dat natuurlijk vervelend en daar heb ik ook begrip voor.
Als ik zou weten waar ik rekening mee moet houden qua levertijd, dan ben ik al meer dan tevreden. Nu heb ik betaald en geen indicatie wanneer ik mijn bestelling kan ontvangen.

Ik hoop dat alles in orde is met Rob en hoop op korte termijn een reactie te mogen ontvangen.

15 December (erg vroeg op de ochtend) een Seiko 5 SNK563-J besteld. Kreeg deze de 16e geleverd, precies op tijd voor verjaardag alhoewel ik dat niet verwachte van zo’n ‘kleine’ verkoper.

Zat zelfs een Nato band bij ondanks deze niet past op dit horloge, kan ik toch weer gebruiken bij een toekomstige duiker die er zeker komt met deze nieuwe hobby :slight_smile:

1 like

Inmiddels contact kunnen krijgen met Rob via Facebook. Gaat helemaal goed komen dus :slight_smile:

2 likes

Zelf een goede en een ronduit slechte ervaring met Monsterwatches.
Eerste keer (2014) nette en snelle reactie en het horloge snel in huis. Heb hem mijn complimenten nog gemaild daarna.

Tweede en laatste keer (2016) snelle reactie met betalingsgegevens. Toen het geld direct overgemaakt, maar heb een week geen reactie (via geen enkel medium) vernomen. Heb de week erop maar gemaild met de vraag het bedrag terug te storten. Zonder tegenbericht stond dat 2 dagen later weer op mijn rekening, dus alle berichten waren wel gelezen.

Vreemde manier van zaken doen, privé omstandigheden of niet: je runt een bedrijf en hebt een (loyaal) klantenbestand. Zelfs als je single supplier bent van bepaalde horloges hier in NL.

En een band toesturen als goedmakertje, en al helemaal als die helemaal niet past, vind ik echt je klant tekort doen


8 likes