Mooiste horloge onder €2000

Leuk merk Farer! Je moet echter niet een flipperaar zijn. Schrijft af als een dolle …

Haha, heerlijke reactie. Volledig eens!

2 likes

easy, vier x de mooiste voor onder de 2000 :grin:

4 likes

SMP beneden de 2 K. Is een uitdaging tegenwoordig …

1 like

inderdaad, wat mij betreft is de smp sword hands / peter blake absoluut de mooiste! Draagt mooi slank en past bij eke outfit!

1 like

Je bent me voor, dat is ook mijn punt.

Rolex

:wink:

veel te weinig naar mijn idee hier op HF

Ach ja, tegenover een Captain Cook, 65, BB58, etc etc etc etc doet deze het niet voor mij, dus dat inhalen neem ik met een korrel zout.

De hamvraag voor topicstarter is gewoon of ie een vintage vibe of een modern ontwerp wil, want dat lijkt me exact het verschil in smaak.

Ja. Erg mooi zelfs.

Alle kleuren die Sinn ooit uitbracht zijn niet goed. Ze zijn gewoon apert lelijk of ze vallen in zonlicht net te raar uit. Da’s jammer, want ik vind de 556l een prachtig idee.

Dan komt het er op neer dat ik de Zwarte Perlmutt zou kunnen hebben, of gewoon de volledig standaard 556l in zwart pianolak zoals @Da_Watcher er twee had. De overige Sinns kunnen mij echt, echt allemaal gestolen worden.

Ik merk dat ik Damasko ook niet echt blief.

:pray: Sorry, maar ik vind het echt, echt kut dat Sinn niet het gevoel voor kleur heeft wat Nomos heeft, want dan had ik er weer een Duitser bij. Kudt.

2 likes

Sterker nog is mijn ex, full set en als nieuw. :wink:
Vind zelf nu even deze de mooiste onder de 2 k :joy:

2 likes

Nomos Tangente - leuke dressy daily.

Stowa Flieger Classic 36 - casual robuuste flieger

Certina DS PH200M - casual duiker in vintage style (bij deze hou je een berg geld over. Met een beetje geluk kun je nog 1 uit deze lijst aanschaffen :stuck_out_tongue_winking_eye: )

Sinn 104 St Sa A - daily moderne flieger
(Ook met andere indices en ander dial kleur verkrijgbaar)

Oris Big Crown Pointer Date (rode dial) - vintage in een modern jasje en met wat lef een daily

Oris Big Crown Pointer Date (groene dial) - eveneens ‘vintage in een modern jasje en met wat lef een daily’

Oris Chronoris Date - casual funky vintage in een modern jasje

Longines Legend Diver - (again) casual daily vintage in modern jasje

Ben zelf een fan van o.a. vintage of vintage design.
Mij lijken alle opties in dit lijstje een goeie koop voor dit budget. Zijn ook (bijna) allemaal wel in bijna elke gelegenheid te dragen. :wink:

11 likes

de reden is dat die daardoor lekker betaalbaar is… en dus toegankelijk.

Deze lukt wel helemaal nieuw onder de 2K

6 likes

Tuurlijk, snap ik ook wel. Meer voor de kunst zelf :blush:

Als het gaat om mijn vintage Invicta’s dan twijfel ik tussen deze twee welke het mooiste is. Wat vinden jullie?:blush:

9 likes

De eerste

1 like

De tweede.

3 likes

Ik denk ook dat ik die tweede een tikkeltje leuker vind. Met name op leer. Die andere in rosé goud zou ik nog een toffe nato voor moeten halen, dan weet ik bijna zeker dat die de winnaar (voor mij) is. :grimacing:

It doesn’t get any better than this :blush:

5 likes

Zijn de wijzers, met name de secondenwijzer niet wat kort? Verder vind ik het eerlijk gezegd ook geen bijzonder horloge😳.

Die is mooi. Ceramische bezel?